Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در روزهای آینده و به‌زودی قانون ۱۲ سال معطل‌مانده حذف روادید اتباع بیگانه اجرا می‌شود.

عبدالله کعبی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در آبادان، اظهار داشت: در روزهای آینده و به‌زودی قانون 12 سال معطل‌ مانده حذف روادید اتباع خارجی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این قانون تاکنون به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم اجرا نمی‌شد، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای این موضوع انجام‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لارم بین ادارات سازمان ها و ارگان‌های نظامی و انتظامی  برای این موضوع انجام‌ شده است.

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: بر این اساس اتباع همه کشورهای جهان به‌جز رژیم صهیونیستی می‌توانند بدون گذر روادید در منطقه آزاد اروند تردد کنند.

وی اعلام کرد: این اتباع بعد از حذف روادید می‌توانند به مدت یک ماه در منطقه تردد داشته باشند که این زمان تا 6 ماه قابل تمدید است.

کعبی تصریح کرد: بعد از گذشت این مدت و خروج فرد، اتباع خارجی می‌توانند بعد از یک هفته دوباره به منطقه آزاد اروند بیایند و تا 6 ماه دیگر در این منطقه تردد داشته باشند و این موضوع هیچ محدودیتی ندارد. 

انتهای پیام/

R41468/P4001/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی