Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان در حوزه صنعت و کارآفرینی امرار معاش می‌کنند گفت: باید مشکلات این حوزه‌های شغلی را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکاشان، حمیدرضا مومنیان در دومین جلسه «طرح منادیان عرصه تولید و تسهیلات_کارآفرینی_هستند">تسهیلات_به_بانوان_کارآفرین">اشتغال» که در شهرک صنعتی امیرکبیر برگزار شد با توصیه به مدیران و روسای ادارات نسبت به حل مشکلات و مسائل شرکت‌های تولیدی و صنعتی درکوتاه‌ترین زمان اظهارداشت: بالغ بر 260 هزار نفر از جمعیت 362 هزار نفری  شهرستان که براساس آخرین شمارش نفوس و مسکن در سال 95 ثبت شده، از حوزه صنعت و کارآفرینی امرار معاش می‌کنند پس باید  این حوزه‌های شغلی را مال خود بدانیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار کاشان گفت: کاشان از ظرفیت‌های بالایی در تولید برخوردار است که این موضوع باعث جذب سهم زیادی در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید «سامانه بهین یاب» شد. 

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات توسط دولت باعث ایجاد امید و نشاط در بین تولیدکنندگان شده است افزود: برای پیشرفت کشور، بهبود شرایط کارآفرینی و افزایش تولید پایدار و اشتغال مولد، ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی لازم است. 

فرماندار کاشان بابیان این که کارگروه‌های «اشتغال و سرمایه گذاری»، «بانک‌ها» و «رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری» و حتی «کمیسیون کارگری» در قالب این ستاد اقتصادی مقاومتی شهرستان در سال گذشته تشکیل شد خاطرنشان کرد: نشست این کارگروه‌ها با جدیت برگزار و دنبال می‌شود به نحوی که کوچک‌ترین مشکلات نیز به فوریت رصد شده و مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرند. 

شایان ذکر است که طرح «منادیان عرصه تولید و اشتغال» از طرح‌های ابتکاری فرمانداری ویژه کاشان است که با دیدارهای چهره به چهره مدیران با کارآفرینان و تولیدکنندگان و مطلع شدن از  اوضاع مشکلات آن‌ها را برطرف خواهند کرد. 

مهم‌ترین مشکلات و مسائل این شرکت‌ها مربوط به حوزه‌های امور مالیاتی، زمین برای طرح توسعه، تسهیلات  بانکی، تامین اجتماعی و غیره است که با برگزاری این جلسات امید است از اتلاف وقت صاحبان صنایع در ادارات کاسته شود و همچنین با همفکری مسولان ادارات هر چه زود‌تر مشکلات رفع گردد. 

انتهای پیام/

R7845/P1336/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه.  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان نقش و اهمیت کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه؛ اساس و بنای توسعه کشور را کارگران دانست که در همه عرصه ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین«حبیب الله غفوری» در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه؛ یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به کارگران کشور، که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت. وی همچنین به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد که محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می کنند. امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام غفوری همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می کردند و همیشه به اخلاق های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم

دیگر خبرها

  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان