Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع باتجربه پارس جنوبی در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر امسال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در اولین حضور خود در لیگ برتر، با کسب 29 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. با این وجود این باشگاه از مشکلات مالی رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی و باتجربه پارس جنوبی به خاطر همین مشکلات، قصد جدایی از جمع شاگردان تارتار را دارد و به احتمال زیاد از پارس جدا خواهد شد. به نظر می‌رسد اومانیا تنها بازیکنی نیست که در نیم‌فصل از جمع زرد و مشکی‌پوشان جم جدا می‌شود.

 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس