Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@07:43:37 GMT

5 خروجي استقلال در نيم فصل

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۴۶۷

5 خروجي استقلال در نيم فصل

خبرگزاري آريا - استقلال در نيم فصل دوم تغييرات زيادي خواهد داشت و به نظر مي رسد که 5 بازيکن اين تيم در فهرست فروش قرار گيرند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، استقلال با توجه به نتايج ضعيفي که در نيم فصل نخست رقابت هاي ليگ برتر به دست آورد به تغييرات زيادي در نيم فصل نياز دارد.
آبي پوشان بيشترين تغيير را در خط حمله خود خواهند داشت و به احتمال خيلي زياد دو مهاجم اين تيم جدا مي شوند تا زمينه براي جذب دو بازيکن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حس بيت سعيد از فولاد پيشنهاد جدي دارد و زوج او به همراه رحيم زهيوي مي تواند بار ديگر خوزستاني ها را در مسير قهرماني قرار دهد. سجاد بيت سعيد هم با پيشنهاد جدي ذوب آهن مواجه شده و با توجه به نمايش ضعيف در استقلال چاره اي جز جدايي نخواهد داشت.
يکي ديگر از بازيکناني که به احتمال خيلي زياد در فهرست خروجي استقلال قرار گيرد پادواني است. با وجود آسيب ديدگي پژمان منتظري بازهم پادواني نيمکت نشين است و سرمربي آبي پوشان به زوج روزبه چشمي و مجيد حسيني اعتماد دارد.
با بازگشت منتظري به شرايط بازي وضعيت پادواني بدتر از قبل مي شود و طبيعي است که او به دنبال جدايي باشد.
مجتبي جباري يکي ديگر از بازيکنان استقلال است که او هم در نيم فصل به احتمال خيلي زياد يا راهي تيم ديگري شود و يا از فوتبال خداحافظي کند.
و اما نفر پنجمي که او هم به جدايي فکر خواهد کرد يعقوب کريمي است که با آمادگي بالاي ميلاد زکي پور و همچنين آرمين سهرابيان اميدي براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي ندارد.
شفقنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !