Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس هیئت فوتبال کیش در حاشیه برگزاری سمینار هم اندیشی و دانش افزایی روسای هیئت فوتبال استان ها و کمیته فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه ظرفیت های موجود در جزیره کیش آماده کمک به توسعه همه جانبه فوتبال است گفت: زیرساخت های خوب در حوزه حمل و نقل، گردشگری، ورزشی، رفاهی و از همه مهمتر عدم نیاز به روادید برای حضور ورزشکاران، مسوولان و مربیان خارجی فرصتی طلایی را در کیش فراهم کرده که می تواند پاسخگوی برنامه های مختلف توسعه ای فدراسیون فوتبال و دیگر ورزش ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود پازوکی با تشکر از مسوولان فدراسیون فوتبال به ویژه مهدی تاج ریاست فدراسیون برای اعطای میزبانی این همایش بسیار مهم به هیئت فوتبال جزیره کیش و حمایت های مدیرعامل و مسوولان منطقه آزاد کیش بیان کرد: گفتگوی رودرروی هیئت ها با مسوولان فدراسیون، هم افزایی، همفکری و تعامل برای پیشبرد اهداف فوتبالی کشور از جمله موضوعاتی است که در کنار آموزش های مدرسان خارجی بر اهمیت و غنای این همایش افزوده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول برگزاری این همایش همه تلاش خود را برای میزبانی شایسته از اهالی فوتبال کشور به کار بسته ایم گفت: آمادگی کاملی برای میزبانی از دیگر برنامه ها و رقابت های داخلی و بین المللی در جزیره زیبای کیش وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال منطقه آزاد کیش تجهیز و تکمیل زمین های فوتبال شماره یک و دو مجموعه المپیک کیش بر اساس استانداردهای بین المللی، شروع ساخت زمین فوتبال ساحلی در کیش، توجه ویژه به فوتسال بانوان و فوتبال پایه در کیش و رشد مدارس فوتبال به 6 مدرسه در جزیره را از مهمترین تلاش های هیئت کیش در 6 ماه گذشته بر شمرد. سمینار دوروزه هم اندیشی و دانش افزایی روسای هیات فوتبال کشور و کمیته های فدراسیون عصر امروز در جزیره کیش به پایان می رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند

محمدرضا جوفار گفت: در منطقه مکران ظرفیت‌هایی از جمله گردشگری، ترانزیت و منابع طبیعی وجود دارد. استفاده از تمام این ظرفیت‌ها می‌تواند وابستگی به درآمدهای فروش نفت و گاز را از بین ببرد.

 

محمدرضا جوفار کارشناس جغرافیای سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در رابطه با ظرفیت‌های مغفول مانده منطقه مکران، گفت: ظرفیت‌های منطقه مکران بسیار زیاد است که متاسفانه در چند دهه اخیر مغفول مانده است. مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی و بیانات خود به توسعه دریامحور اشاره داشتند اما بنظر می‌رسد عزم جدی برای توسعه دریامحور در کشور وجود ندارد.

 

جوفار درباره ظرفیت‌های موجود در این منطقه اظهار کرد: منابع طبیعی از جمله نفت و گاز و موقعیت جغرافیایی، از مهم‌ترین ظرفیت‌های مکران به‌شمار می‌رود. این منطقه با دسترسی به کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان و هند و همچنین با دسترسی به دریاهای آزاد موقعیت جغرافیایی خاص و می‌توان گفت بی‌نظیری دارد.

 

وی افزود: مهم‌ترین ظرفیتی که مقداری روی آن تمرکز شده اما هنوز ضعف دارد، بحث گردشگری است. صرفا بحث گردشگری تجاری یا خرید نیست؛ گردشگری‌های متفاوتی از جمله گردشگری انرژی، ورزشی، طبیعی و فرهنگی که به جفرافیای سیاسی ربط دارد می‌تواند صورت بگیرد.

 

این کارشناس جغرافیای سیاسی در رابطه با اینکه چه مسیرهایی برای توسعه این منطقه وجود دارد گفت: زیرساخت‌هایی از جمله حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای و هوایی می‌تواند ایجاد شود. این ظرفیت‌ها می‌تواند مکران را به یک هاب بزرگ و چند منظوره تبدیل کند. همچنین می‌تواند آسیای مرکزی را به دریای آزاد متصل کند و برای ما ارزآوری و رونق را به دنبال داشته باشد.

 

جوفار با اشاره به اینکه این منطقه می‌تواند اثرات ملی و بین‌المللی از جمله ارزآوری داشته باشد و با برقراری ارتباط بین قومیت‌های مختلف باعث ایجاد اتحاد می‌شود، گفت: بهره‌وری از منابع طبیعی، یکی از فرصت‌هایی است که به آن توجه نشده است. توسعه صنایع فرآوری، ارتقای کیفیت زندگی مردم این منطقه و توجه به صنعت گردشگری از جمله اقداماتی است که می‌تواند در این منطقه صورت بگیرد.

 

این کارشناس در پایان درباره ارزآوری این منطقه اظهار کرد: ارزآوری این منطقه به چند مولفه بستگی دارد. بهره‌وری اصلی می‌تواند از صنایع و برداشت از معادن صورت بگیرد. همچنین مبحث گردشگری و ترانزیت، از ظرفیت‌های دیگر این منطقه محسوب می‌شود.  با اطمینان می‌گویم که اگر از ظرفیت‌های این منطقه به صورت کامل استفاده شود، وابستگی کشور به نفت و گاز از بین می‌رود.

دیگر خبرها

  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس