Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با صراحت می‌گویم ما باید از همه بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان میزبانی کنیم.
به گزارش خرداد و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در سمینار هم‌اندیشی و دانش‌افزایی رؤسای هیئت فوتبال استان‌ها و کمیته فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان عضو هیئت‌ اجرایی AFC اعلام می‌کنم که در جلسه این هیئت در کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظر همه اعضا این بود که تمامی مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود و هیچ تبصره‌ای نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هیچ یک از اعضا اعتقادی به وجود استثنا درباره ایران نداشتند و خوشبختانه اینفانتینو، رئیس فیفا هم در این جلسه حضور داشت و به صراحت گفت که «داستان فوتبال از سیاست جداست و همه کشورها حق دارند در کشور خود از بازی‌ها میزبانی کنند.» به دلیل همه اتفاقاتی که در جلسه هیئت‌رئیسه افتاده به صراحت می‌گویم که «در مصوبه هیئت‌ اجرایی هیچ تبصره و استثنایی وجود نداشت»
عضو هیئت‌ اجرایی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما باید منتظر اعلام مکتوب مصوبه باشیم. اگر در آن نامه بازی‌های خانگی ما در ایران نباشد، از همه اعضای هیئت‌ اجرایی کنفدراسیون استعلام خواهیم گرفت و مطمئنیم همه آنها جواب خواهند داد. ایران باید در خانه خود از همه بازی‌ها پذیرایی کند، مگر آنکه AFC بتواند ثابت کند که کشور ما ناامن است که این البته ادعایی واهی است. برچسب ها: کفاشیان ، عضو هیئت‌ اجرایی AFC ، لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود در هفته اول اردیبهشت مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش و به میزبانی ایران برگزار شود، اما برخی اتفاقات مانع برگزاری این رویداد شد. 
حالا کنفدراسیون آسیا بعد از چند روز خبر از برگزاری مسابقات در کشور ازبکستان داده است. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص آورده است: 

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در سال 2023، می‌بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی میزبانی می‌کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم‌های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی‌سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه‌های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه‌ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج