Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:09:56 GMT

بلیت نیم‌بهای پردیس کورش برای دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۹۱۲۳

بلیت نیم‌بهای پردیس کورش برای دانشجویان

فرهنگ > سینما - دانشجویان می‌توانند شنبه (هجدهم آذر) با ارائه کارت دانشجویی، بلیت فیلم انتخابی خود در پردیس کورش را به‌طور نیم‌بها بخرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلیت فیلم‌های سینمایی اکران شده در پردیش کورش، شنبه 18 آذر، برای دانشجویان همه رشته‌های تحصیلی به صورت نیم‌بها ارائه می‌شود.

این تصمیم به مناسبت روز دانشجو گرفته شده است که هر سال در شانزدهم آذرماه گرامی داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پردیس کورش با 14 سالن سینما، پارسال عنوان پرمخاطب‌ترین مجموعه سینمایی را از آن خود کرد.

فیلم‌های «آینه بغل» از بامداد دیروز با بازی محمدرضا گلزار و یکتا ناصر و «شکلاتی» از سیزدهم آذر با هنرآفرینی رضا عطاران و احمد پورمخبر در این مکان به نمایش درآمده است.

«دریا و ماهی پرنده» با بازی امیرحسین رستمی، نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی و بهزاد فراهانی، «آذر» به بازیگری و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و «وقتی برگشتم» با هنرآفرینی افشین هاشمی، احترام برومند، زهرا اویسی و علیرضا افتخاری از دیگر فیلم‌های روی پرده در این پردیس است.

57244

کلید واژه‌ها : اکران سینما - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • پردیس‌های آمریکا علیه جنگ غزه
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی