Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني Lyft بالاخره موفق شد سرويس اشتراک خودروهاي بدون راننده اش را به صورت پايلوت در محله Seaport شهر بوستون راه اندازي کند. خودروهاي بدون راننده اين شرکت را استارت آپ NuTonomy توسعه داده است.
البته خودروهاي مورد استفاده کاملاً بدون راننده نيستند. بلکه فردي همواره پشت فرمان حاضر خواهد بود تا در صورت بروز هرگونه اشکال بتواند کنترل اوضاع را در دست بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين همه بايد اين پيشرفت را يک موفقيت بزرگ براي Lyft به حساب آورد. به خصوص که اصلي ترين رقيبش يعني اوبر اين روزها درگير حواشي بسيار است.
يکي از مديران ارشد NuTonomy به همين مناسبت در مصاحبه اي گفته: «شراکت ما با Lyft در اين طرح دو هدف عمده را دنبال مي کند. نخست اين که آغاز چنين برنامه اي به مردم عادي کمک مي کند که با خودروهاي بدون راننده و تاثيري که آنها بر زندگي ايشان به جاي خواهد گذاشت آشنا مي شوند. هدف دوم جمع آوري بازخورد راننده هاي احتياطي از نحوه عملکرد سامانه خودران ماست که مي تواند در آينده بسيار مفيد و کاربردي باشد.»
استارت آپ مذکور برنامه اي مشابه را نيز با کمپاني «Drive.ai» آغاز کرده تا بتواند يک سامانه تاکسي هاي خودران را در شهر سانفرانسيسکو راه اندازي نمايد. اين شرکت همچنين به تازگي قرادادهايي را با فورد و وايمو نيز به امضا رسانده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!