Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی آقازاده در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: 16 آذر نماد استکبار ستیزی، آزادی خواهی و استقلال طلبی دانشجویان همیشه بیدار و فرهیخته‌ ایران اسلامی است و این قشر همیشه بیدار و پویا همواره منشاء تفکر و تحول و رشد بوده اند.
وی در بخشی از این پیام عنوان کرده است: حماسه 16 آذر سال 32، بازتاب اعتراض بر حق دانشجویان مسلمان ایران به کودتای 28مرداد و یاد‌آور عکس‌العمل منطقی و حماسه پرشکوه استقامت و پایداری جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی بود و در این روز، سه دانشجوی حق‌طلب و آزادی‌خواه با رنگین کردن سنگفرش‌های دانشگاه تهران به خون سرخشان سندی دیگر از روح میهن‌پرستی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی فرزندان این مرزوبوم را در پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار استان مرکزی عنوان کرده است: پیشگامی و پیشتازی ارزنده دانشگاهیان و دانشجویان در همه عرصه ها و تحولات ایران، چه در اعصار قبل و چه در دوران بعد از انقلاب اسلامی همواره تعهد دانشگاه را نسبت به ارزش های والای ملی و دینی که ملت به آن پایبند است نشان داده است.
آقازاده ادامه داد: در شرایط حساس کنونی نیز دانشجویان با سرلوحه قرار دادن آرمان‌های اسلامی و ملی خویش، وظیفه دانش‌پژوهی، تعمق، نو‌آوری علمی و تلاش در راستای اعتلای اقتصادی و فرهنگی کشور را هرگز از منظر خویش دور نخواهند ساخت.
وی در بخشی از این پیان افزوده است: دانشجویان و دانشگاهیان فهیم و فرهیخته همواره جلوه‌های نوینی از آگاهی و مسئولیت‌پذیری همراه با فضیلت و اخلاق و قرین با آزادمنشی و قانون‌گرایی را به نمایش می گذارند و اسوه‌‌های حسنه برای سایر آحاد جامعه هستند.
حدود 10 درصد از جمعیت یک میلیون و 414 هزار نفری استان مرکزی را دانشجویان شامل می شوند.
3005/6013/خبرنگار:معصومه صفری***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • حمایت دانشگاهیان مشهد از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • بازداشت دانشگاهیان باطل السحر ادعای آزادی بیان در آمریکاست
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +جزئیات
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند