Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفي (ص) و هفته وحدت 150 مربي کودک و نوجوان به روستاهاي مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
به گزارش جام نيوز، اين اقدام در قالب طرح «براي بچه‎هاي کرمانشاه» از ابتداي هفته وحدت از سوي موسسه جوانان آستان قدس رضوي برنامه‎ريزي شده بود.
در اين طرح که با هدف تقويت روحيه کودکان و نوجوانان آسيب‎ديده از حادثه اخير در غرب کشور و همچنين افزايش دوستي و مودت بين برادران اهل تسنن و تشيع اين مناطق برنامه‎ريزي شده است، موسسه جوانان آستان قدس رضوي با فراخوان و پشتسيباني از تشکل ‏هاي مردمي حوزه کودک و نوجوان کشور، 150 نفر از مربيان اين حوزه در قالب چند گروه به روستا‌ها و شهرستان‏هاي استان کرمانشاه اعزام شده تا با اجراي برنامه‎‏هاي شاد و مفرح در اين ايام، التيام‎بخش درد‎ و رنج‎ کودکان و نوجوانان اين مناطق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين طرح، مربيان متخصص حوزه کودک که از تشکل‏‌ها و گروه‎هاي مردمي مرتبط با موسسه جوانان آستان قدس رضوي هستند به 50 گروه تقسيم و با هداياي مختلف فرهنگي و جوايز مناسب رده سني کودک و نوجوان به روستاهاي اطراف قصر شيرين، سرپل ذهاب، ازگله، ثلاث و ... اعزام شده و در قالب جنگ‏هاي شادمانه که شامل بازي جمعي، قصه گويي و مسابقات بود به اجراي برنامه پرداختند.
دانشجو
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود