Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مذهبی، گفت: رسیدن به امت اسلامی زمانی امکان پذیر است که پیامبر و کتاب و قبله واحد مدنظر قرار گیرد و انسجام اسلامی حاصل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اصفهان شرق؛ صبح امروز و همزمان با اعیاد 17 ریبع الاول، جشنواره دانش آموزی نخستین واژه آب به همت اداره آبفای شهر ورزنه و با همکاری اداره آموزش و پرورش با حضور بیش از 500 نفر دانش آموزان مقطع کلاس اول دبستان های بخش بن رود در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره آب و فاضلاب ورزنه این جشنواره شاد دانش آموزی را در راستای توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ استفاده صحیح از مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف آب دانست.

شمس بگی با اشاره به اینکه جامعه هدف این جشنواره دانش آموزان مقطع اول دبستان است، گفت: با برگزاری این جشنواره، در نظر است به دانش آموز یادآوری شود که اولین واژهای که توانسته اند بخوانند و بنویسند آب است و از آنها درخواست شود که به عنوان حامیان و ناجیان آب در اجرای روشهای صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنند.

وی آموزش مستقیم استفاده صحیح از آب در نقاط مختلف منزل را از دیگر برنامه های جشنواره دانست که در خلال یک برنامه مفرح و شاد با اجرای عروسکی عروسک گردان های گلدونه و آبدونه، به دانش آموزان منتقل می گردد.

برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع آب از همکاری_دوباره_بازیگر_پاورچین_با_مهران_مدیری">برنامه های دیگری بود که پس از پایان جشنواره در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

محمد حیدری مدیر آموزش و پرورش بخش بن رود ضمن حضور در این جشنواره، فرهنگ سازی مصرف بهینه آب را از جمله وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: در همه زمینه ها و فعالیت های نهادینه نمودن اصلاح الگوی مصرف با آب و فاضلاب ورزنه همکاری خواهد کرد.






انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی را تبدیل به بت نکنیم / روش‌های مناسب مطالعه صحیح
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی