Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر فرخ روز رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان از افزایش ۵۰ درصدی تعداد پزشکان متخصص در این شهرستان خبر داد و گفت: این پزشکان در رشته‌های مختلف درمانی از جمله ارتوپد، جراح عمومی، زنان و زایمان، رادیولوژیست، پاتولوژیست، چشم پزشکی و داخلی به مردم شهرستان سپیدان خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ورود این هشت پزشک متخصص به چرخه درمان شهرستان، علاوه بر رشد سطح کیفی خدمات درمانی به شهروندان، تا حد زیادی از مراجعات بیماران به مرکز استان نیز کاسته می شود.

فرخ روز با تاکید بر مستمر و مداوم بودن روند رو به رشد خدمت رسانی حوزه بهداشت و درمان به مردم، اظهار داشت: با جذب این متخصصان تعداد متخصصان کادر درمانی بیمارستان امام حسین به ۲۲ نفر رسیده است.

در حال حاضر پزشکان متخصص ارتوپد، قلب و عروق، پوست و مو، جراح عمومی، اعصاب و روان، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشک، داخلی، رادیولوژیست، پاتولوژیست، اطفال و بیهوشی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ر

افزایش پزشکان متخصص در سپیدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد