Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی گفت: پس از گذشت سه ماه از سرقت مسلحانه طلافروشی گچساران که منجر به قتل ۲ تن از صاحبان طلافروشی شد با مدیریت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری مستمر و نظارت دقیق دادستان شهرستان گچساران و همراهی سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج)، بحمداله مظنونین به سرقت از طلافروشی و خریداران طلاهای مسروقه در روز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر دادستان محترم شهرستان گچساران به همراه بازپرس تحقیقات تکمیلی را معمول می‌دارند.

وی نسبت به کسانی که اقدام به اطلاع رسانی خلاف مقررات آئین دادرسی کیفری می نمایند هشدار داد و خاطرنشان کرد: بعضی از مراجع اعم از انتظامی و اجرایی خلاف مقررات قانون آئین دادرسی کیفری قبل از احراز انتصاب بزه از ناحیه مرجع قضایی و در حین تحقیقات، مبادرت به اطلاع رسانی خلاف قانون و محرمانه بودن تحقیقات مقدماتی کرده اند که در جای خود پیگیری خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: من بعد هیچ یک از مراجع غیر قضایی در خصوص اطلاعات مربوط به پرونده های قضایی حق هیچ گونه اطلاع رسانی و اتعکاس اخبار ندارند.

مزارعی اضافه کرد: ان‌شاءالله پس از پایان تحقیقات تکمیلی و احراز واقعیت و صدور حکم قانونی، در کمترین فرصت مجرمین مجازات خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران

دریافت 26 MB کد خبر 6093117

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی