Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون والیبال نسبت به بازی نکردن تیم شهرداری ارومیه مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود افشاردوست در واکنش به حاضر نشدن تیم شهرداری ارومیه به بازی مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال گفت:

کمیته انضباطی پس از بررسی مستندات و آیین‌نامه مسابقات و بر اساس گزارش ناظران و داوران بازی تصمیم‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ممکن است یک تیمی در جایی خودش را محق بداند، ولی بر اساس مستندات محق نباشد. این طبیعی است که تیم‌ها دوست دارند از منافع خود دفاع کنند و اشکالی هم ندارد، اما بالاخره گزارش‌هایی وجود دارد و دوستانی هم که به کمیته انضباطی می‌آیند این گزارش‌های برای آنها هم خوانده می‌شود و حرف‌های ناظران یا داوران را می‌شنوند و بعد در موردش صحبت می‌شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال در واکنش به ادعای ساسان خداپرست ، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه که عنوان کرده آرای کمیته انضباطی به سود تیم‌های پایتخت‌نشین صادر می‌شود، اظهار داشت:

اصلاً چنین چیزی نیست و قویاً این ادعا را تکذیب می‌کنم. مثلاً کدام رأی به نفع تیم‌های پایتخت‌نشین بوده است؟! انصافاً چنین چیزی نیست.

محمود افشاردوست در پاسخ به این پرسش که «آیا تیمی که دو بار در طول فصل اقدام به ترک زمین کند، از لیگ کنار گذاشته خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد:

باید ببینیم که آئین‌نامه لیگ در این ارتباط چه می‌گوید. بازیکنان شهرداری ارومیه در بازی با پیکان بعد از گیم پنجم از زمین بیرون رفتند و در بازی با سایپا هم که اصلاً حاضر به بازی نشدند. به هر حال در این مورد باید بر اساس اساسنامه اقدام و تصمیم‌گیری کنیم.

محمود افشاردوست در بخش پایانی صحبت‌هایش تصریح کرد:

در لیگ برتر یک کشور که تیم ملی آن جزو بهترین تیم‌های ملی جهان به شمار می‌رود، اگر قرار باشد یک بازیکن، یک مربی و یا یک باشگاه به همین راحتی تصمیم گیری کنند این هم درست نیست.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید: ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228511 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)