Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال والیبال">شهرداری_ارومیه_از_رویارویی_با_سایپا_امتناع_کرد">انضباطی_می_ایستادیم">ارومیه_ای_ها_حاضر_به_برگزاری_بازی_نشدند_اعتراض_به_رای_کمیته_والیبال">ارومیه_ای_ها_به_نشانه_اعتراض_زمین_بازی_با_سایپا_را_ترک_کردند">انضباطی">والیبالیست_های_ذوب_آهن_به_تبریز_یک_بازی_لغو_شد">شهرداری اعتراض_خواهیم_کرد">فدراسیون_والیبال">ارومیه_ای_ها_حاضر_به_برگزاری_بازی_نشدند_اعتراض_به_رای_کمیته_انضباطی">شهرداری_ارومیه_برابر_سایپا_بازی_نکرد">والیبال_باید_به_بجای_برخورد_سطحی_اعتراضات_را_ریشه_یابی_کند">ارومیه می‌گوید ادامه حضور این تیم در لیگ برتر اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15924842/شهرداری_اعتراض_والیبال">ارومیه_ای_ها_به_رای_کمیته_انضباطی">شهرداری_تبریز_نائب_قهرمان_نیم_فصل_شد">ارومیه_حاضر_به_بازی_نشد">والیبال منوط به تصمیم سران باشگاه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ساسان خداپرست در پی عدم حاضر شدن بازیکنان تیمش برای بازی مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر اعتراض_به_آرای_کمیته_انضباطی_فدراسیون_والیبال_باید_به_بجای_برخورد_سطحی_اعتراضات_را_ریشه_یابی_کند">شهرداری_والیبال">ارومیه_در_بازی_با_سایپا_زمین_بازی_را_ترک_کرد">والیبال در اعتراض به حکم کمیته سرمایه_تنها_باپهن_کردن_فرش_قرمز_نمی_آید_جذب_سرمایه_های_خ_رد_و_کلان_نیازمند_اعتماد_سازی_است">شهرداری_ارومیه_از_رویارویی_با_سایپا_امتناع_کرد">انضباطی که بازی قبلی این تیم مقابل پیکان را سه بر صفر به سود حریف اعلام کرد، گفت: خواستیم با این حرکت اعتراض خود به رأی کمیته انضباطی را اعلام کنیم. این رأی که کمیته انضباطی داد کاملاً ناعادلانه بود. داور بازی بعد از 14 دقیقه رأی را داد و کمیته انضباطی هم این رأی را تأیید کرد. ما هم در اعتراض به این رأی در این بازی زمین را ترک کردیم.  

وی با اشاره به اینکه این حرکت تیم والیبال_را_لغو_کرد">شهرداری ارومیه هر عواقبی هم که در پی داشته باشد، پای آن خواهند ایستاد، در پاسخ به پرسش خبرنگار میزان در خصوص اینکه «ادامه حضورتان در لیگ چه خواهد شد؟»، اظهار داشت: ادامه لیگ را نمی‌دانم و مسئولین باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره اینکه این دومین باری است که این تیم در این فصل جاری از انجام بازی سرباز می‌زند و با این شرایط ممکن است طبق قوانین شهرداری ارومیه از لیگ کنار گذاشته شود، یادآورد شد: هر اتفاقی که بیفتد، این تصمیمی است که به صورت جمعی گرفته‌ایم.

خداپرست در پاسخ به پرسش میزان در خصوص اینکه «آیا این تصمیمی حرفه‌ای است؟»، گفت: ببینید ما باید جلوی این بی‌عدالتی‌ها را بگیریم. در چند سال اخیر کمیته انضباطی همیشه به ضرر تیم شهرداری ارومیه رأی داده است و با این شرایط عیبی ندارد اگر تیم‌مان یکسال منحل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «کجای دنیا این اتفاق افتاده که چنین مشکلاتی را به این شکل حل کنند؟»، اظهار داشت: در کجای دنیا این اتفاق افتاده که کمیته انضباطی به نفع تیم‌های پایتخت‌نشین رأی دهد؟ مگر فدارسیون والیبال برای کل ایران نیست؟ مگر ارومیه جرو ایران نیست؟ فدراسیون والیبال متولی والیبال کشور است و ارومیه هم جرو ایران است. در سال‌های اخیر همیشه اینطور بوده و در فینال تماشاگران ما را زدند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

خداپرست حرف‌هایش را اینطور ادامه داد: اول لیگ خود آقای فرخی فرمودند که تیم گنبد در بازی اول از دو بازیکن غیرقانونی استفاده کرده، اعتراض کردیم و نیم‌فصل تمام شده اما هنوز هیج اتفاقی نیفتاده است. عکس یکی از بازیکنان بانک سرمایه را که به بازیکنان ما توهین کرده بود را به کمیته انضباطی فرستادیم، چه اتفاقی افتاد؟ کدام رأی را دادند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد