Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@12:20:32 GMT

در سالنی که میزبان بودیم تنها یک جلسه تمرین کردیم!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۱۳۳۵

به گزارش وانانیوز،  محمدرضا اسلامی پس از شکست مقابل مهرام در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی برای ما نبود و نتوانستیم اختلاف کوارتر اول را جبران کنیم. وقتی شما ۲۲ روز استراحت می‌کنید به طور طبیعی بازیکن از روند مسابقه خارج می‌شود و بازگرداندن آن‌ها سخت است. این موضوع خیلی ما را آزار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بچه‌های ما دور رفت را خیلی خوب بودند و همین موضوع آن‌ها را تحت فشار قرار داده بود که آیا می‌توانند دور برگشت را به این شکل برگزار کنند یا خیر. از این بابت خوشحالیم که بازی اول‌مان را باختیم و این فشار از روی تیم ما برداشته شد مطمئناً در مسابقات آینده این شکست را جبران می‌کنیم.

سرمربی نیروی زمینی با اشاره به میزبانی تیمش در سالن آزادی گفت: مهرام که به نوعی میهمان بود در روز‌های گذشته ۶ جلسه در سالن آزادی تمرین کرد، اما ما که میزبان بودیم فقط یک جلسه تمرین کردیم. شرایطی به وجود آمده که مجبوریم اینجا مسابقه دهیم.

وی با اشاره به پیروزی تیمش در سه کوارتر گفت: ما فقط کوارتر اول را به مهرام باختیم، اما در سه کوارتر بعدی پیروز شویم. این نشان می‌دهد که تیم ما این توانمندی را دارد که در هر چهار کوارتر هم برنده شود، اما متأسفانه این ۲۰ روز استراحت لطمه زیادی به ما زد.

اسلامی در پاسخ به این سؤال که چرا بازی تدارکاتی در بسکتبال باشگاهی ما کمتر برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه مسافت‌ها طولانی است و ما نمی‌توانیم برویم و بیایم. به طور مثال اگر بخواهیم با پتروشیمی و نفت آبادان بازی کنیم باید هزار کیلومتر برویم و بیایم. در استراحت نیم فصل دو بازی در تبریز انجام دادیم که عملاً سه جلسه تمرین را از ما گرفت. در مجموع خیلی امکانش نیست بخواهیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس