Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@00:08:57 GMT

اسيدپاشي عروس به صورت مادرشوهر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۱۸۳۱

اسيدپاشي عروس به صورت مادرشوهر

خبرگزاري آريا - اواخر مرداد امسال زن 72 ساله اي به نام «فرنگيس» در مسير درمانگاه به خانه‌اش مورد حمله اسيدي مرد موتورسواري قرار گرفت و مصدوم شد...
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، اواخر مرداد امسال زن 72 ساله اي به نام «فرنگيس» در مسير درمانگاه به خانه‌اش مورد حمله اسيدي مرد موتورسواري قرار گرفت و مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فريادهاي پيرزن اهالي محل به دادش رسيدند و او را به بيمارستان انتقال دادند و پزشکان ميزان سوختگي او را 12 درصد اعلام کردند.
بررسي‌هاي مقدماتي نشان داد پيش از اين نيز شاکي و خانواده با اتفاقات و وقايع عجيبي روبه‌رو شده‌اند.
دختر فرنگيس در بازجويي‌ها گفت: «يک بار خانه مادرم را مي‌خواستند آتش بزنند که متوجه شديم و اگر دير فهميده بوديم چيزي از خانه باقي نمانده بود. يک بار هم از خانه مادرم سرقت کردند و حدود 5 ميليون تومان و کليه مدارکمان را بردند.»
اين اظهارات در حالي مطرح شد که اين خانواده مدعي بودند حدود يک سال قبل پسر فرنگيس نيز در حالي که در کفش‌فروشي‌اش مواد جاسازي شده بود به زندان افتاد و با گذاشتن سند به صورت موقت از زندان توانست مجوز آزادي بگيرد.
شاکي و خانواده‌اش در تحقيقات نخست يکي از همسايه‌ها را که با آنها بر سر جاي پارک اختلاف داشت عامل اسيدپاشي و دردسرهاي سريالي خانواده‌شان معرفي کردند اما با بررسي‌هاي تخصصي پليس بيگناهي اين مرد ثابت شد. اما مدتي بعد پيام‌هاي تهديد‌آميزي که براي شاکي ارسال مي‌شد کارآگاهان را به عروس خانواده به نام «ماهرخ» رساند.
اين زن که با مادرشوهرش اختلاف داشت بازداشت شد اما در همه جلسات بازجويي منکر مزاحمت و اسيدپاشي به شاکي شد. اما افشاي راز رابطه پنهاني اين زن با سبزي‌فروش محل سرنخ طلايي را در اختيار کارآگاهان قرار داد.
مرد سبزي فروش بازداشت شد و در بازرسي از مغازه‌اش تلفن همراه و سيم‌کارتي بدست آمد که از طريق آن پيام‌هاي تهديد زيادي به فرنگيس و خانواده‌اش ارسال شده بود.
درحالي که مرد سبزي‌فروش و ماهرخ منکر اسيدپاشي بودند، سرنخ‌هايي بدست آمد که احتمال دست داشتن آنها در اين اسيدپاشي را نيز تقويت مي‌کرد. بدين ترتيب زماني که مرد سبزي‌فروش با مدارک مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: ماهرخ هميشه از رفتارهاي بد و خساست همسرش مي‌گفت. او از من خواست براي شوهرش پاپوش درست کنم تا انتقام بگيرد. براي اين کار، ماهرخ کليد مغازه کفش‌فروشي شوهرش را به من داد. من هم شبانه وارد مغازه امير شدم و مقداري مواد مخدر داخل مغازه‌اش جاسازي کردم. بعد از آن هم به پليس زنگ زدم و امير را لو دادم. بعد از مدتي ماهرخ از من خواست روي مادرشوهرش اسيد بپاشم.
او ادامه داد: من ابتدا مخالف بودم اما ماهرخ آنقدر اصرار کرد تا مرا راضي کرد که اين کار را انجام دهم. ماهرخ مي‌دانست که مادرشوهرش شب حادثه وقت دکتر دارد و زمان حدودي رفت و برگشت او را به من داد. من هم مقداري وايتکس و مايعات تميز کننده از بيرون خريداري کرده و به کمين نشستم. زماني که مادر شوهر ماهرخ آمد مايع اسيدي را به سمتش پاشيدم و متواري شدم. »
درحالي که مرد سبزي‌فروش به جاسازي مواد مخدر داخل مغازه امير و اسيدپاشي به روي مادر او اعتراف کرد اما عروس ميانسال همچنان منکر دخالت در اين وقايع شد.
در پايان جلسه بازپرسي، باتوجه به انکار عروس ميانسال، بازپرس جنايي دستور ادامه تحقيقات و بررسي اظهارات او را صادر کرد.
ايران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!