Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@14:36:40 GMT

رونالدو پس از کسب توپ طلای پنجم چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۲۴۵۲

رونالدو پس از کسب توپ طلای پنجم چه گفت؟

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید از تصاحب توپ طلا برای پنجمین بار به عنوان لحظه ای فوق العاده نام برد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا کریستیانو رونالدو پس از تصاحب پنجمین توپ طلای خود در برج ایفل از سوی نشریه فرانس فوتبال درباره احساسش از کسب این جایزه، آینده اش و رقابت با لیونل مسی با دیوید ژینولا که اجرای مراسم را بر عهده داشت صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالدو پس از تصاحب جایزه به مجری مراسم گفت:

واقعا از کسب این جایزه خوشحالم. تصاحب توپ طلا در برج ایفل تجریه فوق العاده ای بود. این لحظه فوق العاده ای در دوران بازیگری من است. زمان زیادی منتظر بردن این جایزه بودم. سال شگفت انگیزی را پشت سر گذاشتم.

همراه با رئال مادرید فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شدم و توانستم بار دیگر عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان را کسب کنم. این عناوین باعث شدند به این جایزه برسم و باید از همبازیانم در رئال و تیم ملی پرتغال تشکر کنم. در رئال خیلی خوشحالم و دوست دارم در این تیم بمانم. در صورت امکان دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم. البته قبل از بازنشستگی خواهان ۷ فرزند و ۷ توپ طلا هستم!

امیدوارم برای مدتی طولانی بتوانم به بازی در این سطح ادامه دهم و رقابتم با مسی ادامه داشته باشد. تصاحب این جوایز توسط مسی و من بی دلیل نیستند البته کسی چون نیمار بازیکن بااستعدادی است و مطمئنا شانس تصاحب توپ طلا در آینده را دارد. نسبت به این فصل احساس خوبی دارم و باید ببینیم در پایان فصل توانستیم چه نتایجی بدست می آید. 

منبع: وب سایت برنامه نود ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز