Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@17:22:30 GMT

نگارخانه گلستانه در زابل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۳۰۴۵

نگارخانه گلستانه در زابل افتتاح شد

زاهدان- نگارخانه گلستانه امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، امام جمعه زابل، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان و هنرمندان منطقه در زابل افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین این افتتاح اظهار داشت: افتتاح نگارخانه در زابل یکی از آرزوهای هنرمندان منطقه بود که محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مسگرانی افزود: با وجود کمبود بودجه این نگارخانه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد زابل راه اندازی شد تا فضای مناسب برای آثار هنرمندان منطقه و استان باشد.

وی اظهار داشت: ایجاد ابنیه های فرهنگی سبب پیشرفت فرهنگی جامعه می شود به طوری که توسعه زیرساخت های این بخش پاسخی درست به نیازهای جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره ملی شعر سیستان را خواستار شد.

مسگرانی افزود: این کنگره ملی پس از سال ها وقفه امسال برگزار شد و نیاز است برگزاری آن به عنوان یک جریان ریشه دار ادامه یابد.

وی تصریح کرد: منطقه سیستان با وجود داشتن پیشینه تاریخی، فرهنگی و تمدنی کهن و غنی باید به خوبی معرفی شود.

وی از برگزاری جشنواره نشان فرخی سیستانی خبرداد و گفت: برپایی این جشنواره سبب معرفی مفاخر سیستان و بلوچستان به نسل جوان می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به قول احمدعلی کیخا نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، نمایشگاهی از آثار و تولیدات فرهنگی عکاسان و هنرهای تجسمی استان در مجموعه نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برپا می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان