Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هوای سرد شبانه در نیمه جنوبی و همچنین یخبندان شبانه در دیگر نقاط استان امشب هم تداوم دارد.

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با وجود اینکه صبح امروز دمای هوای زاهدان به ۱۱ درجه سلسیوس زیر صفر رسید اما ظهر امروز و پس از چند ساعت پس از این اتفاق، دماسنج ایستگاه زاهدان دمای ۲۶ درجه ای را نشان داد که نشان دهنده ۱۵ درجه اختلاف دما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش بینی می شود در ادامه روز اختلاف دمای صبح تا ظهر زاهدان به حدود ۲۰ درجه سلسیوس هم برسد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف شدید دمای شب و روز از ویژگی های مناطق کویری همچون زاهدان است، ادامه داد: براساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی با کاهش شدت وزش باد، هوای سرد شبانه در نیمه جنوبی و همچنین یخبندان شبانه در سایر نقاط استان امشب هم تداوم دارد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه همراه با افزایش رطوبت ابتدا در نیمه شمالی استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

وی گفت: همچنین طی این مدت در نواحی مرکزی و نوار غربی استان سیستان و بلوچستان نیز وزش باد نسبتا شدید جنوبی در برخی نقاط منجر به وقوع پدیده گرد و خاک می شود.

وی بیان داشت: همچنین از نظر دمایی از فردا شاهد افزایش محسوس دما ابتدا در نیمه شمالی استان سیستان و بلوچستان به ویژه در طول شب خواهیم بود.

ملاشاهی با اشاره به اینکه دریای عمان از بعد از ظهر امروز نسبتا آرام می شود، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر و راسک با حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور