Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:43:27 GMT

کارلوس: رونالدو باز هم توپ طلا می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۳۹۴۲

کارلوس: رونالدو باز هم توپ طلا می‌برد

روبرتو کارلوس، اسطوره باشگاه رئال مادرید به تمجید از رونالدو پرداخت و مدعی شد که او باید تعداد توپ طلاهایش را نیز افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو برای دومین سال پیاپی، توپ طلا را از آن خود کرد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. حالا تعداد توپ‌های طلا ستاره پرتغالی به عدد 5 رسیده و از این لحاظ با مسی برابری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پرتغالی تا به حال 3 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و بیش از 600 گل به ثمر رسانده است. حال کارلوس به تمجید از او پرداخت و مدعی شد که رونالدو باید باز هم توپ طلا ببرد.

 

 

 

او گفت:" رونالدو  باز هم توپ طلا می‌گیرد. جام‌های بیشتری در راه خواهد بود. مطمئنا جام ها و عناوین بیشتری کسب می‌کند."

 

امسال نیز انتظار می‌رود رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان، مثل 10 سال اخیر بین رونالدو و مسی باشد و باید دید که در نهایت کدام یک می‌توانند برتری شان را نسبت به دیگری ثابت کنند.

 

روبرتو کارلوس کریستیانو رونالدو رئال مادرید آنژی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!

علیرغم اینکه آمریکا اخیرا بسته اعطای کمک های بی سابقه به اوکراین را تصویب کرد، اما مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ژستی نمایشی مدعی شد که آمریکا برای تقویت توان دفاعی کی‌‎یف تلاش بیشتری نمی کند.

به گزارش مشرق، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به عدم تمایل آمریکا برای به خطر انداختن و تضعیف امنیت این کشور، گفت که واشنگتن در عوض بر اتحادیه اروپا و ناتو فشار وارد خواهد کرد تا قابلیت‌های دفاعی‌شان را با اوکراین به اشتراک بگذارند.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به تازگی در یک نشست مجازی از حامیان غربی این کشور تقاضای «دست کم هفت سامانه پدافندی پاتریوت» کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین حامی کی‌یف، چیزی برای بذل و بخشش ندارد!

سالیوان دراین‌باره گفت: در حال حاضر سامانه‌های پاتریوت آمریکا به منظور حفاظت از نیروهای ما، به سراسر جهان از جمله خاورمیانه ارسال می‌شوند.

وی افزود: اگر توان تولید پاتریوت‌های بیشتری داشته باشیم، ارسال خواهیم کرد. با این حال، تعداد زیادی موشک مورد استفاده در این سامانه‌ها را (برای اوکراین) تامین می‌کنیم.

سالیوان در ادامه گفت: در حال حاضر، کاری که قرار است انجام دهیم این است که با شرکای اروپایی و سایر شرکای خود در سراسر جهان همکاری و بر آنها اعمال فشار کنیم تا سامانه‌های پدافندی بیشتری در اختیار اوکراین قرار دهند.

پنتاگون دیروز در بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار، مهمات پاتریوت بیشتری گنجاند. با این حال، ماه‌ها یا شاید سال‌های طول می‌کشد تا سامانه‌های پدافندی به اوکراین برسد زیرا واشنگتن قصد ندارد تا به ذخایر دفاعی خود متوسل شود. در عوض، در بیانیه کاخ سفید به این موضوع اشاره شده است که «بسته جدید آغاز رویه عقد قرارداد با صنایع دفاعی آمریکاست.»

تولید یک فروند سامانه پاتریوت «ام‌آی‌ام -۱۰۴» در شرکت اسلحه‌سازی «ریتیون» آمریکا بیش از یک میلیارد دلار هزینه دارد. آمریکا در طول این سال‌ها، بیش از یک هزار و ۱۰۰ موشک‌انداز پاتریوت تولید کرده است و براساس برآوردها صدها سامانه فعال و غیرفعال و دپوشده در اختیار دارد. اما تنها یک «واحد» سامانه پاتریوت به اوکراین ارسال کرده است. آلمان و هلند نیز دو سامانه در اختیار این کشور قرار داده‌اند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم