Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:23:39 GMT

پیش بینی هواشناسی/یخبندان و وزش باد شدید در البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۴۲۵۶

پیش بینی هواشناسی/یخبندان و وزش باد شدید در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در آسمان استان، گفت: تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی حاکی از تداوم فعالیت این سامانه در استان است.

منصور رحمانیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هوای استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، یخبندان، در بعضی نقاط استان وزش باد شدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه البرز مرکزی است که پی آمد آن بارش باران و برف، رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و وزش باد شدید به ویژه در روز جمعه است.
رحمانیان خاطرنشان کرد: در روز جمعه بیشینه دمای استان 5 درجه و کمینه آن 2 درجه زیر صفر خواهد بود. در این روز هوای استان در شرایط سالم قرار خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی استان البرز همچنین گفت: هوای استان در روز شنبه نیز صاف تا قسمتی ابری و همراه با یخبندان صبحگاهی خواهد بود. بیشینه دما 6 درجه و کمینه آن 3 درجه زیر صفر می شود.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز جو استان اردبیل در بیشتر ساعات صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه پدیده‌ی قابل توجهی برای شهرهای استان انتظار نمی‌رود، افزود: در طول هفته افزایش چند درجه‌ای دما، غالباً در شمال و مرکز استان، پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از اواخر روز چهارشنبه با نفوذ زبانه‌های کم فشار سطح زمین و گذر موج از تراز میانی جو بر میزان ناپایداری‌ها افزوده خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فصلی و محلی در روز پنجشنبه و جمعه بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق در سطح استان انتظار می‌رود.

کد خبر 6091176

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود