Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@14:14:41 GMT

درگیری محیط‌بانان با متخلفان حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۵۳۵۹

درگیری محیط‌بانان با متخلفان حادثه آفرید

به گزارش ایسکانیوز؛ سرهنگ جمشید محبت خانی با اشاره به جزییات درگیری محیط‌بانان با یک فرد متخلف اظهار کرد: محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع حنا واقع در حوزه شهرستان سمیرم، ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 16 آذر ماه جاری با یک گروه متخلف برخورد کردند که پس از تمرد و بی توجهی آنها به اخطارهای قانونی و تعقیب و گریز انجام شده ، یکی از متخلفین مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متاسفانه جراحات وارده منجر به فوت وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، از این گروه یک قبضه اسلحه قاچاق کشف و پرونده متشکله نیز جهت بررسی بیشتر و انجام تحقیقات مقدماتی در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.۷۰۵

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور سرهنگ جمشید محبت خانی تعقیب و گریز محیط بان فوت جراحات متخلفین

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست