Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:22:17 GMT

کارگاه غیر مجاز تولید نبات در ورامین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۱۲۶۸

کارگاه غیر مجاز تولید نبات در ورامین کشف شد

تهران-ایرنا- رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید نبات و آبنبات غیر بهداشتی در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمود پارسا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت : در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک کارگاه در حاشیه شهر ورامین که مبادرت به تولید غیر بهداشتی و غیر مجاز نبات و آبنبات می کرد ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: عوامل انتظامی با زیر نظر گرفتن فعالیت این کارگاه غیر مجاز ، از فعالیت غیر قانونی آن اطمینان حاصل کرده و با اخذ مجوز قانونی از مقام قضایی به محل وارد شدند.
پارسا افزود : در بازرسی به عمل آمده از این محل ، 15 تن نبات و آبنبات که در شرایطی غیر بهداشتی و با استفاده از رنگ های خوراکی غیر مجاز ساخته می شد ، کشف گردید.
وی بیان کرد: در این کارگاه 5 نفر کارگر تبعه افغانستان فعالیت می کردند.
رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : در این رابطه 2نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
پارسا بیان کرد: هر چند که پلیس با اجرای طرح های مشترک بر فعالیت واحدهای تولیدی به ویژه در حاشیه شهر نظارت دارد ولی از مردم درخواست می شود تا در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک ، موارد را با استفاده از سامانه 110 به اطلاع پلیس برسانند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند ، فیروزکوه و دماوند را بر عهده دارد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری