Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در حاشیه هم اندیشی و دانش افزایی رؤسای هیئت فوتبال استان‌ها و کمیته‌های فدراسیون فوتبال گفت: این بار سمینار و همایشی متفاوت طراحی شد که در دو روز، موضوع دانش افزایی و همچنین هم‌اندیشی کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال با رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها سازماندهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازماندهی به شکل طراحی برای هماهنگی برنامه‌ها، تحلیل و ارزیابی طرح‌های آینده، و بررسی وضعیت فعلی فعالیت‌ها صورت گرفت. همچنین موضوع مدیریت و مارکتینگ، دو بحثی بود که توسط مدرسان اعزامی از فیفا و لالیگای اسپانیا تشریح شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: تلاش ما این بود که بتوانیم هم در بخش دانش افزایی قدم‌های اساسی را برداریم و هم در بخش مسائل اجرایی، اداری، فنی و مالی هیئت‌ها و همچنین فدراسیون، بین کمیته‌ها یک هماهنگی جامعی را فراهم بیاوریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با تلاش و مساعدتی که هیئت فوتبال جزیره کیش داشت این کار با موفقیت انجام شد و تأثیرات مثبتش را در پیشبرد برنامه‌ها مطمئناً خواهد داشت، چرا که هیئت‌های فوتبال استان‌ها به عنوان بازوی اصلی اجرایی توسعه فوتبال هستند.

وی اظهار داشت: ما به تمامی اهدافی که از اجرای این همایش مد نظر داشتیم، رسیدیم و خوشبختانه همه کمیته‌ها توسط تحلیل جامعی که در این همایش ارائه دادند توانستند هم وضع موجود و هم برنامه‌های پیش‌رو و هم نقاط ضعف و قوت را در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار دهند. در اصل ما یک SWOT کامل و جامع را در این همایش شاهد بودیم.

602

فدراسیون فوتبال ایران ساکت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت

آفتاب‌‌نیوز :

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم (پرسپولیس و ذوب آهن) با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • حمایت تمام قد آذر منصوری از تصمیم فدراسیون فوتبال درباره زنان
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد