Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:21:15 GMT

آمریکا از تصمیم اخیر خود شکست خواهد خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۶۰۲۳

آمریکا از تصمیم اخیر خود شکست خواهد خورد

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت:به فرموده امام عزیز فلسطین مسئله جهان اسلام است.بلا شک آمریکا از تصمیم اخیر خود شکست خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، مجتبی بختیاری در سخنرانی پیش خطبه این هفته نماز جمعه به مناسبت روز دانشجو گفت: ابتدا از  مراسم بزرگداشت رو دانشجو که در زاهدان با حضور رییس جمهور برگذار شد گلایه می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فرصت محدودی برای دانشجویان وجود داشت تا در روز دانشجو سخنرانی کنندT اما امسال این فرصت در اختیار هیچ یک از اتحادیه های دانشجویی قرار نگرفت. این کار به منزله عدم پاسخگویی دولت به دانشجوها تلقی می شود که با شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور در تضاد است.

وی سپس در بخشی از این سخنرانی خاطرنشان کرد که جنبش دانشجویی باید nر تمام امور تحکیم وحدت نماید.

این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به زلزله کرمانشاه از عملکرد و رویکرد برخی مسئولین انتقاد کرد.

وی در ارتباط با موضوع تحریم های جدید امریکا که از آن به عنوان مادر تحریم ها یاد می شود گفت: تابه حال بارها و بارها جسم و جان برجام نقض شده است. برای کسانی گه می گفتند قول شفاهی آمریکا کافی است نکته قابل ملاحظه این است که متن برجام هم تضمین کننده نبود.

این فعال دانشجویی با نقل قولی از مقام‌معظم رهبری یادآور شد: برای مصون ماندن از تحریم های جدید باید دلار حذف شود؛ من به عنوان نماینده اتحادیه تحکیم وحدت از مسئولین می خواهم هرچه زودتر اقدامات لازم را برای حذف دلار از چرخه اقتصاد کشور فراهم کنند.

وی با انتقاد از صحبت های اخیر برخی مسئولین کشور فرانسه در ارتبط با توان موشکی ایران گفت: از دادستان محترم تقاضا دارم تا اقدامات قضایی لازم را نسبت به رسانه هایی که همنوا با دشمنان مذاکره بر سر این موضوع را مجاز می دانند را انجام دهند.

بختیاری در همین راستا گفت: همگان بدانند ایران به کوری چشم دشمنانش از حقوق موشکی خود کوتاه نمی آید.

وی سپس خاطرنشان کرد: به فرموده امام عزیز فلسطین مسئله جهان اسلام است. وای بر سکوت مجامع بین المللی و برخی مسئولین داخلی که نسبت به کودک کشی های جدید صهیونیست ها  سکوت کردند.

این فعال دانشجویی در پایان با اشاره به تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارت خانه آمریکا از تلاویو به قدس گفت: بلا شک آمریکا از تصمیم اخیر خود شکست خواهد خورد. کسانی که به مسئله فلسطین علاقه دارند بدانند مسلح کردن مردم فلسطین تنها راه است. این صدای زنگ نابودی اسرائیل است. ما فرزندان روح الله تا نابودی همیشگی اسراعیل از پا نخواهیم نشست .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین

درحالیکه جنبش دانشجویی آغاز شده از دانشگاه‌های آمریکا به مراکز آموشی فرانسه راه پیدا کرده است، خشونت پلیس ایالات متحده در برخورد با معترضان نیز به نیروهای امنیتی پاریس سرایت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، امروز دوشنبه دانشجویان دانشگاه سوربون فرانسه در تلاش بودند تا چادرهای اعتراض به همان شیوه دانشجویان در آمریکا برپا کنند که با سرکوب و خشونت پلیس مواجه شدند.

 

.

 

چد نفر از دانشجویان فریاد «فلسطین پاینده باد» سر می‌دادند و یک پرچم بزرگ را در دست داشتند. آنها سپس یک تحصن در مقابل ورودی این موسسه آموزش انجام دادند.

سازمان دهندگان این اعتراض‌ها همچنین نسبت به خشونت پلیس فرانسع اعتراض داشتند.

خیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین