Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: چهار مورد حادثه جداگانه استنشاق گاز منوکسیدکربن در رهنان اصفهان، شهرضا، ورزنه و شاهین شهر ۱۸ نفر و یک حادثه رانندگی در دیزیچه هفت نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبر گزاری ایمنا، عباس عابدی درباره حوادث روز گذشته اظهار کرد: در حادثه اول به علت روشن بودن پیک نیک داخل یک کارگاه در علی آباد واقع در محور دهاقان- شهرضا دو مرد ۲۸ و ۳۰ ساله مسموم شدند که پس از اکسیژن درمانی به مرکز درمانی صاحب الزمان (عج) شهرضا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره حادثه دیگری که در خیابان مطهری رهنان اصفهان رخ داد، اذعان کرد: در این حادثه نیز به دلیل انتشار گاز سمی منوکسیدکربن از آبگرمکن دیواری ۴ نفر مصدوم شدند که مصدومان ۳ زن و یک کودک مسموم بودند که به بیمارستان عیسی بن مریم (س) منتقل شدند.

وی افزود: در سومین حادثه، مسمومیت با منوکسیدکربن منتشر شده از بخاری در منزل مسکونی در خیابان شیخ فضل الله نوری شاهین شهر ۵ نفر شامل یک مرد، یک زن و  ۳ کودک دچار مسمومیت شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مرکز درمانی گلدیس شاهین شهر انتقال پیدا کردند.

وی ادامه داد: مسمومیت با گاز   به علت نشت گاز از آب گرمکن دیواری در ورزنه موجب مصدوم شدن ۷ نفر شد که مصدومان ۵ زن و ۲ کودک شد که مصدومان توسط نیروهای امدادی به درمانگاه ورزنه انتقال پیدا کردند.

عابدی درباره پنجمین حادثه، که تصادف در جاده دیزیچه بود، گفت:  براثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند با یکدیگر در جاده دیزیچه به فولادشهر ۷ نفر زخمی شدند که مصدومان این حادثه ۳ زن و ۳ مرد و ۱ کودک بودند که به بیمارستان محمدرسول الله مبارکه منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دیزیچه شهری در بخش مرکزی شهرستان لنجان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان و ۱۰ کیلومتری شرق زرین‌شهر در حاشیه رودخانه زاینده‌ رود واقع شده ‌است.
گفتنی است براساس اعلام اداره کل پزشکی قانونی اصفهان، در ۶ ماهه اول سال جاری آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، ۱۷ نفر (۳ زن و ۱۴ مرد) بوده اند این امار در مدت مشابه سال قبل که این تعداد ۱۵ نفر بوده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم