Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تفنگ ایران می‌گوید که در رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا – ژاپن تمامی کشورهای شرق آسیا حاضر خواهند بود و شرایط، کمی نسبت به دوره‌های قبل سخت‌تر است.

ابراهیم اینانلو در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم ملی تفنگ برای حضور در رقابت‌های سلاح بادی ژاپن اظهار کرد: شرایط خوب است، در بخش بادی مشکلات آن‌چنانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع ملی‌پوشان بد نیست. تیم ایران جزو تیم‌های خوب آسیایی است و امیدواریم که بهترین نتایج را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

او ادامه داد: پیش از این ایران، هند و کویت در دوره‌های قبلی قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا میزبان بوده‌اند اما تاکنون در شرق آسیا این مسابقه‌ها برگزار نشده بود. ژاپن شرقی‌ترین کشور در آسیاست که میزبان این مسابقات شده است. در این دوره کشورهایی هم‌چون کره، سنگاپور که به ایران و هند نیامده بودند، حضور خواهند داشت و شرایط را کمی سخت می‌کنند.

مربی تیم ملی تفنگ در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقه‌های سلاح‌های بادی آسیا، اولین و آخرین شانس تیراندازان جهت کسب سهمیه المپیک نوجوانان است. در اروپا نیز یک مسابقه در همین سطح انتخاب شده و سهمیه برای آن‌ها نیز توزیع خواهد شد.

اینانلو درخصوص میزان سهمیه هر کشور برای المپیک نوجوانان اظهار کرد: هر کشور می‌تواند حداکثر ۴ سهمیه (۲ تفنگ و ۲ تپانچه) برای المپیک نوجوانان داشته باشد. کل سهمیه توزیع شده برای آسیا ۱۴ نفر است.

مربی تیم ملی تفنگ درباره شانس نوجوانان ایران برای کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: کسب سهمیه المپیک کمی سخت است و به سه نفر اول هر ماده تعلق خواهد گرفت. در تیراندازی حتی یک شلیک هم برای فینالیست شدن تاثیرگذار است. شانس کسب سهمیه المپیک غیرقابل پیش‌بینی هست اما ما امید داریم که آرمینا صادقیان که جزو بهترین‌های دنیا است بتواند سهمیه کسب کند.

او در پایان گفت: نتیجه تیراندازان زن در دوره‌های قبلی درخشان‌تر بوده است و به همین دلیل تعداد نفرات اعزامی به ژاپن بیش‌تر خانم‌ها هستند و در دوره‌های بعدی می‌توانیم از حضور آقایان نیز استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، در رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا ۹ خانم و ۳ آقا در هر سه رده جوانان، نوجوانان و بزرگسالان به همراه ۲ مربی حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک