Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جهادکشاوزی استان کرمانشاه گفت: هنوز پولی برای پرداخت خسارتها به استان نیامده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، خسرو شهبازی امروز چهارشنبه در شورای مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب که با حضور عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور و محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و بازوند استاندار کرمانشاه  برگزار شد، گفت: ۵۷۵ واحد صنعتی و نیمه صنعتی دامپروری و ۸۳۰۰ واحد سنتی در زلزله کرمانشاه تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل جهادکشاوزی استان کرمانشاه افزود: ۳۰ هزار راس دام سبک و هزار راس دام سنگین تلفات برآورد شده ماست که احتمال می دهیم آمار بیش از این باشد.

وی ادامه داد: ۳.۵ میلیون قطعه ماهی، ۲۰ هزار قطعه مرغ، هزار کلونی زنبور عسل هم در برآورد خسارتها آمده است که این میزان هم از نظر ما کمتر از خسارتهای واقعی است.

شهبازی با بیان اینکه ۲۷۱ دستگاه تراکتور و ۳۰۰ دستگاه ادوات دنباله بند هم خسارت دیده اند، گفت: هنوز پولی برای پرداخت خسارتها به استان نیامده است.

پول آمده، شما پیگیری نمی‌کنید

استاندار کرمانشاه هم در ادامه خطاب به شهبازی، گفت: مقصر شما هستید که پول نیامده است. من روز گذشته با مدیران شما حرف زدم. ۲۱ میلیارد تومان چک خسارتها آماده است. ولی پیگیری نمی کنید! شما باید بروید دنبال کار... این مردم به شدت نیاز دارند لا اقل هر مقدار آماری را که توافق کردید بگیرید و پرداخت کنید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا

 مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت از هدایت سیلاب امروز به مسیر چنداب که در پی بارش‌های رگباری شکل گرفته بود، خبر داد.

ابوالفضل نجفی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بارش‌های رگباری صبح امروز، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی این آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری برای پیگیری و پیشگیری از مسائل مختلف بحرانی وجود داشت.

وی افزود: با توجه به مسیر چنداب و همسایگی این مسیر در سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن این مسیل وجود داشت.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا(ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: در 3 روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید که در حال پیگیری آن هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خسارت ۳.۵ میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های آب و خاک
  • مهدی قمصریان: صندوق تامین در ۸ سال ۲۱.۵ همت خسارت پرداخت و از حبس حدود ۶۰هزار نفر جلوگیری کرده است
  • خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیل در شهرستان فیروزه
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند