Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک هنری گفت: بیش‌تر برنامه‌ریزی‌های ما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است و سعی می‌کنیم که در جاکارتا برای اولین‌بار بر روی سکو برویم.

رضا خیرخواه در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص زمان اعزام به مسابقات ژیمناستیک تویوتاکاپ ژاپن، اظهار کرد: ۱۵ آذر ماه من و سعید رضا کیخا رهسپار ژاپن خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوتاکاپ جام ستارگان است و بهترین‌های ژیمناستیک دنیا در این مسابقات حاضر هستند. وضعیت کیخا نیز بد نیست و اگر برنامه‌هایش را همین گونه ادامه‌ دهد شانس کسب مدال خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که مشکلاتی که برای اعزام وجود داشت بر طرف شد یا خیر؟ گفت‌: بله. به لطف خدا مشکلات حل شد و اکنون منتظر ویزا هستیم. کیخا از ژاپن دعوتنامه داشت و تقریبا مشکلی وجود ندارد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک هنری درباره وضعیت سایر ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی باکو، اظهار کرد: سایر بچه‌ها نیز شرایط خوبی دارند. آن‌ها ۲۲ روز در اردو به سر بردند و تمام سعی خود را می‌کنند و روزی سه وعده تمرین دارند. آن‌ها شرایط خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. تعدادی از آن‌ها آسیب داشتند و مراعات کردند تا بهتر شوند. حدود  ۱۵ تا ۲۰ روز دیگر رقابت‌های انتخابی برگزار خواهیم کرد تا نفرات برتر برای جام جهانی باکو مشخص شوند. مسابقات باکو به صورت تک وسیله برگزار می‌شود.

خیرخواه در ادامه‌ به بازی‌های آسیایی جاکارتا، اشاره کرد و گفت‌: بیش‌تر برنامه‌ریزی های ما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است. در جاکارتا مسابقات به صورت تیمی و شش وسیله خواهد بود. برای جاکارتا هفت تا هشت ماه دیگر زمان داریم، در اردوهای آینده تیم ملی، برنامه‌های تیمی و برای شش وسیله را تمرین خواهیم کرد. ما باید تلاش کنیم تا شرایط بهتری را نسبت به دوره های قبل پیدا کنیم، هر چند که کار سخت است.

او در پایان گفت: ژاپن و چین که بهترین‌های ژیمناستیک دنیا هستند در جاکارتا حضور دارند. سعی می‌کنیم که در جاکارتا برای اولین‌بار بر روی سکو برویم. البته قول نمی‌دهم چون کار بسیار سختی است. چین، ژاپن و کره در جاکارتا سخت‌ترین رقیبان ما هستند. ایران تاکنون چندین فینالیست در بازی‌های آسیایی داشته است و اکنون نیز هدف نزدیک شدن به سکو است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت