Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالقانی می گوید نظر ما نظر مهدی تاج است.

طرفداری- کاظم طالقانی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید در مورد میزبانی از تیم‌های عربستانی موضع ما همان موضع رئیس فدراسیون است.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد بحث میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی و اینکه دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده باید دیدار تیم‌های این دو کشور در زمین بی طرف برگزار شود و فدراسیون چه موضعی در این مورد دارد، تصریح کرد: 

موضع ما همان موضع رئیس فدراسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه مهدی تاج بگوید حرف ما هم هست.

وی در مورد اینکه در مقابل این کارشکنی‌ها چه کاری باید انجام داد، عنوان کرد:

با توجه به قوانین بین‌المللی باید به همین شکل که رئیس فدراسیون موضع را دنبال می‌کند کارمان را ادامه دهیم. ما با تائید فیفا و مسئولان برگزاری مسابقات AFC توانستیم این مطلب را به اثبات برسانیم که مسابقات باید در خود کشورها برگزار شود. بحث بعدی ما این است که امنیت ایران به شکلی است که مسابقات‌ تیم‌های سوریه، عراق و افغانستان در ایران برگزار می‌شود. این نشان از امنیت ایران دارد. اینکه یک کشور به خاطر مسائل سیاسی به هر قیمتی بخواهد کاری را انجام دهد برخلاف قوانین فیفا و روح فوتبال است. نباید اجازه دهند سیاسی کاری وارد فوتبال شود. مسئولان AFC باید جلوی این کارها را بگیرند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در مورد اینکه ابتدا گفته شد بازی‌ها باید در خود کشورها برگزار شود اما با لابی‌هایی که صورت گرفت بار دیگر اعلام کردند بازی‌ها در کشور ثالث برگزار می‌شود و آیا در این صورت ممکن است ایران هم واکنشی قاطع نشان دهد و بحث عدم حضور در این مسابقات را مطرح کند، گفت: 

اجازه بدهید در این مورد رئیس فدراسیون با توجه به شرایط موجود  اظهار نظر و تصمیم گیری کند.

وی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش درخواست کرده بازیکنان بعد از هر بازی لیگ برتر یک یا دو روز در اختیار تیم ملی باشند، گفت:

این بحث فنی است. باید کارشناس فنی این موضوع که سازمان لیگ و مربیان هستند با نگاه حمایت از تیم ملی در این ارتباط با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به تعامل خوبی در این مورد برسند تا با اتخاذ یک تصمیم مناسب هم تیم ملی بهره ببرد و هم باشگاه‌ها متضرر نشوند.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد وضعیت مبهم استقلال خوزستان و اینکه بار دیگر سرمربی این تیم استعفا داد، عنوان کرد:

استقلال خوزستان با توجه به شرایط گروه ملی که در اختیار بانک ملی قرار گرفته بود از لحاظ مالی پشتیبانی نمی‌شد. بانک ملی حاضر به کمک در این مورد نبود و حاضر بود تیم را به هرجایی که متقاضی هست هبه کند. خدا را شکر عبدالرضا موسوی کارخانه را خریداری کرده و تا جایی که من اطلاع دارم او حداقل تا به الان کمک‌هایی برای هزینه‌ جاری تیم کرده است و مشکلی در زمینه مسابقات وجود ندارد و اگر هم هست خیلی کمتر از گذشته شده است. در این مدت اداره کل ورزش و جوانان با وجود اینکه هیچ وظیفه‌ای نداشته در حد خودش کمک‌هایی را انجام داده است.  آنها به واسطه ما این کمک را انجام دادند.  اداره کل کمک را به ما می‌کرد و ما هم به واسطه آنها این کمک را به تیم‌ خودمان می‌کردیم.  البته این کمک‌ها آنقدر زیاد نبود که تمام مشکلات رفع شود. باید اجازه دهیم مالک جدید به تیم مسلط شود تا امور تیم را پیش ببرد. بازیکنان و اعضای تیم باید صبور باشند و در آینده نزدیک طلبشان را درخواست کنند. البته طلب آنها به حق است ولی مدتی زمان می‌برد تا امور انجام شود و شرایط به روال عادی بازگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود و تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال خواهد شد. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899756

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!