Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور – ایرنا - سرپرست تیم فوتبال استقلال ایران گفت: تیم های 'الریان' قطر و 'الهلال' عربستان هر دو قوی هستند و به نظر می رسد برنده 'پلی آف' 'العین' استقلال_عکس">استقلال_با_الهلال_و_عمرعبدالرحمن_تقابل_پرسپوليس_با_ژاوي_و_پورعلي_گنجي_تراکتورسازي_در_آسان_ترين_گروه_عکس">امارات و 'ملکیه' بحرین نیز 'العین' باشد که تیم قدرتمندی است، و در این رقابت ها گروه دشواری داریم.

'نصرالله عبداللهی' سرپرست تیم فوتبال استقلال بعدازظهر چهارشنبه پس از مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا (AFC Championship League) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می شود که تیم ما بازی به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد و قصد داریم با استفاده از بازیکن های کمکی پای به این رقابت ها بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست تیم بازیکنان_سپیدرود_خداحافظی_کرد">فوتبال استقلال اضافه کرد: اکنون مربی جدیدی هدایت تیم را برعهده دارد و پیش بینی می شود، با یکی دو بازیکن داخلی و خارجی که قصد استفاده از آنها را داریم، در صدر این گروه قرار گرفته و از آن صعود کنیم.
عبداللهی همچنین درخصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره نوع رفتار امارات متحده عربی و عربستان سعودی مبنی بر بازی در یک زمین بی طرف اظهار داشت: در مورد اینکه هر تیمی اجبارا در کشور خود بازی کند، بهترین تصمیمی است که اتخاذ می شود.
مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2018 امروز با حضور نمایندگانی از تیم فوتبال استقلال در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) برگزار شد، که پس از انجام این قرعه کشی تیم استقلال به همراه الهلال عربستان، الریان قطر و برنده العین امارات 'ملکیه' بحرین در گروه چهار این رقابت ها قرار دارد.
شبک**آساق**241 ** 1599 **1392**گفت وگو از :مریم شفیعی و داود مهرابی**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا

سوگند علیشاهی تنیسور ملی پوش نوجوان همراه با لاوین حکیمی و شایلین ظفریکایی با هدایت هنگامه عزیزی موفق شدند با پیروزی بر تیم‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا