Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سید عباس صالحی که در ابتدای تصدی‌گری‌اش بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقادهایی مبنی بر عدم حضور در رویدادهای موسیقایی مواجه شده بود، شب گذشته به تماشای اجرای مشترک ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر جوانان جهان نشست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در این‌ زمینه در حساب توئیتر خود نوشته است: «امشب با خانم و دخترم به ارکستر سمفونیک تهران و جوانان جهان در تالار وحدت رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نغمه‌هایی از قطعات باخ تا باغ ایرانی، از قطعات ویوالدی تا کجایید ای شهیدان خدایی .نمایی از گفتگوی جهانی فراتر از زیست بوم زمانی، زبانی و جغرافیایی.»


صالحی مهرماه امسال در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چرا پس از انتصابش تا به آن زمان در برنامه‌های موسیقایی حضور پیدا نکرده است، گفته بود: «با شروع ماه محرم برنامه موسیقایی برگزار نشده است. من یک ماه تا قبل از محرم فرصت داشتم و همانطور که پیش از این گفته بودم این یک ماه را برای بحث‌های برنامه‌ای، گفت‌وگوها و مشورت‌ها گذاشته بودم. من برای حضورهایی که جنبه رسمی داشتند، فرصت اندکی داشتم. طبعا فضای ماه محرم و صفر این شرایط را دارد که برنامه‌های موسیقایی در آن وجود ندارد. ان‌شالله بعد از محرم و صفر در برنامه‌های پیش رو از جمله جشنواره موسیقی فجر شرکت خواهم کرد.»

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد