Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:51:31 GMT

جسد یکی از کوهنوردان مفقود شده مشهدی پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۶۵۵

جسد یکی از کوهنوردان مفقود شده مشهدی پیدا شد

معاون هلال‌احمر استان لرستان گفت:جسد یکی از ۸ کوهنورد مفقود شده مشهدی در اشترانکوه لرستان دقایقی قبل پیدا شد و تلاش ها برای پیدا کردن ۷ کوهنورد دیگر ادامه دارد.

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: جسد یکی از 8 کوهنورد مفقود شده مشهدی در اشترانکوه لرستان دقایقی قبل پیدا شد و تلاش ها برای پیدا کردن 7 کوهنورد دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد با یک کوهنوردی محلی از شهرستان الیگودرز روز گذشته در اشترانکوه لرستان گرفتار بهمن شدند که 8 نفر مفقود شده، یک نفر جان باخت و 6 نفر دیگر نیز پیدا شده و در پناهگاه هستند.

اسامی کوهنوردان مفقودی: علی حسینی، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوان‌محمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب.

اسامی کوهنوردانی که نجات یافته‌اند: امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی، سید رضا وحیدی.

علیرضا عامری کوهنورد 22 ساله  نیز فوت شده است.

انتهای پیام/

R41450/P4001/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز

«مصطفی رجبی مشهدی» از قوانین جدید و سختگیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز برق برای استخراج رمز ارز خبر داد و گفت: این قوانین به منظور حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق تدوین شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ٣٠٠ هزار دستگاه ماینر گردآوری و به مراکز قضایی واگذار شده است.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز باید نیروگاهی به بزرگی ١١٠٠ مگاوات احداث می‌شد، تصریح کرد: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه براساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد، تاکید کرد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه می‌شوند.

 مدیرعامل شرکت توانیر با توصیه به علاقه‌مندان این کسب و کار برای دریافت مجوز‌های لازم گفت: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد