Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که بحثی در مورد جدایی محمدرضا اخباری از این تیم مطرح نشده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم ، بهزاد غلامپور درباره عملکرد سایپا در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: ما تیم جوانی داریم و مطمئناً این بازیکنان می‌توانند در سال‌های آینده بیشتر خودشان را نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا در نیم‌فصل اول نتوانست به صورت کامل بازیکنانی را که مورد نظرش بودند، جذب کند، اما مطمئناً علی دایی برای نیم‌فصل دوم درصدد تقویت تیم است و می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا در مورد شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الان همه تیم‌ها قوی هستند و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. با این حال ما تلاش می‌کنیم در بالای جدول قرار بگیریم.

غلامپور در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را جدی‌ترین مدعی قهرمانی می‌دانند، گفت: پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان شود خیلی زود است و از الان نمی‌توان با قاطعیت در این خصوص صحبت کرد. چند تیم دنبال قهرمانی هستند و چند تیم هم برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگند.

وی راجع به غیبت محمدرضا اخباری در چند بازی اخیر و شایعه جدایی او از جمع نارنجی‌پوشان تهرانی خاطر نشان کرد: اخباری دروازه‌بان بسیار خوبی است و در چند بازی اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف به میدان نرفت. جدایی این دروازه‌بان از سایپا قطعی نیست و اصلاً صحبتی در این مورد مطرح نشده است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا در خاتمه بیان کرد: هر سه دروازه‌بان سایپا برای این تیم زحمت می‌کشند و ما به همه آنها اعتماد داریم. حامد فلاح‌زاده هم در چند بازی اخیر عملکرد راضی‌کننده‌ای داشت، ولی باید بگویم ما از عملکرد هر سه دروازه‌بان‌مان راضی هستیم.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • اخباری که نباید ببینید!
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن