Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@12:31:57 GMT

حساب‌های شهرداری تهران باز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۳۵۲

حساب‌های شهرداری تهران باز شد

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش، گفت: بر اساس توافقنامه‌‌ای که با سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران به امضاء رسیده است،‌ حساب‌های شهرداری تهران دیگر مسدود نیست و باز شده است.

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره مسدودیت حساب‌های شهرداری تهران، اظهار داشت:‌ شهرداری تهران بیش از 400 میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی از سال‌های گذشته بدهکار بوده است که به همین دلیل بر اساس قانون حساب‌های شهرداری توسط این سازمان مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس تفاهمنامه‌ای که مابین شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی به امضاء رسیده است حساب‌های شهرداری باز شده است و قرار شده ماهیانه شهرداری مبلغی از بدهی خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از مسدودیت حساب‌های شهرداری تهران به دلیل بدهی‌هایی که به سازمان تأمین اجتماعی از سالیان گذشته تا کنون داشته است خبر داده بود.

منبع: فارس

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند