Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آن طور که از شواهد امر بر مي آيد، شرکت سوني بالاخره قصد دارد در سال آينده تغييري اساسي در طراحي ظاهري موبايل هايش اعمال کند. شاهد اين مدعا نيز انتشار رندرهايي منتسب به دو موبايل جديد اين شرکت در سال آينده است.
وبسايت گرجستاني «Vortex.ge» به تازگي تصاويري مفهومي از دو موبايل با برند سوني را منتشر ساخته و مدعي شده که يکي از اين موبايل ها قرار است جانشين پرچمدار فعلي سوني يعني اکسپريا XZ پرميوم شود، در حالي که ديگري به عنوان يک ميان رده در سال 2018 روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وبسايت مذکور مي گويد که اين رندرها بر اساس طرح هاي اوليه طراحان سوني توليد شده اند و به وضوح تمايل طراحان را به مد اين زوها يعني نمايشگر بدون حاشيه نشان مي دهند. ظاهراً آن بدنه اي که گوشه هاي آن تيزتر است و بدنه پشتي اش از فلز (يا شيشه) براق شکل يافته، همان پرچمدار جديد سوني در سال 2018 خواهد بود.

از ديگر مشخصات منتسب به تلفن هوشمند مورد بحث نيز مي توان به اسپيکرهاي دوگانه در جلو و دوربين دوگانه در بدنه پشت اشاره کرد. ضمناً يک نمايشگر 5.5 اينچ با رزولوشن نامعلوم در نماي جلو و پردازنده اسنپدراگون 845 به همراه 6 گيگابايت رم و 128 گيگابايت حافظه داخلي در دل آن جاي خواهند گرفت. ضمن اين که شايد سوني بتواند نخستين موبايل دنيا با حسگر اثر انگشت در زير نمايشگر را توليد نمايد.

اطلاعات ما در خصوص موبايل ميان رده سوني از اين هم کمتر است و تنها نمايي از طراحي آن را در اختيار داريم. گوشه هاي نسبتاً گرد و محل قرارگيري لنز دوگانه دوربين، نماي پشتي تلفن هوشمند مورد بحث را تا حدودي شبيه آيفون هاي اپل کرده است.

در آخر مي بايست يادآور شد که هنوز نمي توان صحت هيچ کدام از تصاوير و اطلاعات منتشر شده را تاييد نمود، گرچه به طور قطع در ماه هاي آينده اطلاعات بيشتري در اين خصوص منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران

دریافت 26 MB کد خبر 6093117

دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • فیلم اعترافات موبایل‌ قاپ‌های موتورسوار در اتوبان امام علی(ع)
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد