Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین در ادامه بازدید‌های مستمر خود از زندان نایین، بار دیگر با حضور در زندان این شهرستان، به بررسی مشکلات مددجویان این زندان پرداخت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزای میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید نصر الدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین در ادامه بازدید‌های مستمر خود از زندان نایین، بار دیگر با حضور در زندان این شهرستان، به بررسی مشکلات مددجویان این زندان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین ضمن اعلام این خبر افزود: در این بازدید ضمن ملاقات با مددجویان، مشکلات و مسایل قضایی ایشان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها مصوب ریاست قوه قضاییه و تأکیدات رییس کل دادگستری استان در راستای اجرای دستورالعمل مزبور صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب نایین در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل و دقیق دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانها، شاهد کاهش بیش از پیش جمعیت کیفری زندان‌ها باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب