Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،فردین حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد کشتار سگ‌های بلاصاحب در اشتهارد اظهار داشت: کشتن این سگ‌ها باید تابع دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب باشد.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل به همه مراجع ابلاغ شده و باید بر اساس این دستورالعمل عمل کنند، افزود: در استان البرز هم این کارگروه فعال است که باید با مسئولیت شهرداری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست البرز با بیان اینکه کشتن سگ‌های بلاصاحب در اشتهارد برخلاف مفاد دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب انجام شده است، گفت: از آنجاییکه این کار یک اقدام غیرانسانی است و به نوعی می‌تواند خشونت را در سطح جامعه ترویج کند ما این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه گزارش کشتن سگ‌ها به دادستانی اشتهارد ارسال شده است،گفت: این موضوع عامل ترویج خشونت علیه حیوانات است و علیه این موضوع اعلام جرم کرده‌ایم ضمن اینکه خلأ قانونی در این زمینه داریم.

حکیمی با بیان اینکه با عوامل کشتار این سگ‌ها برخورد قضایی انجام می‌شود،گفت: تحقیقات در مورد این موضوع در حال انجام است و بعد از تحقیقات موضوع مشخص می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان البرز ادامه داد: موضوع بعد از تحقیقات اطلاع‌رسانی شده و طبق قوانین با این افراد برخورد می‌شود.

902

برخورد قضایی عوامل کشتار سگ‌های بلاصاحب اشتهارد مدیرکل محیط زیست البرز فردین حکیمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • حمله سگ بلاصاحب به پسر ۱۲ ساله در کرج