Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - امام جمعه موقت مشگین شهر گفت: جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت همدلی و انسجام در برابر اقدام اخیر ترامپ نیازمند می باشد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالله رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر اظهار کرد: هر چند این تصمیم رئیس جمهوری آمریکا به این زودی عملی نخواهد شد اما واکنش جهان اسلام در چگونگی این موضوع بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همراهی برخی از سران کشورهای عربی مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار را در اتخاذ این تصمیم بسیار موثر دانست و گفت: هم اکنون رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مشغول ارزیابی واکنش جهان اسلام و مسلمانان به این موضوع هستند.
او اظهار کرد: این تصمیم بی شرمانه رژیم صهیونیستی برای خنثی شدن نیازمند اقدام عملی و انقلابی تک تک مسلمانان جهان می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1364بدستور رهبر فرزانه انقلاب را گرامی داشت.
خطیب جمعه مشگین شهر گفت: یکی از مشکلات اساسی حوزه فرهنگی تدریس متون خارجی در دانشگاههای کشور است که تاکنون صدمات جبران ناپذیری بر پیکره فرهنگی کشور وارد کرده است.
نمازگزاران مشگین شهری در راستای محکوم کردن تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت ‌المقدس راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، نمازگزاران در محکومیت این اقدام آمریکا رئیس جمهوری آمریکا خواستار اتحاد و انسجام جهان اسلام شدند.
راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت از فلسطین و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این اقدام را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه قرائت شد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« ‏برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا»

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ به سرعت در حال گسترش است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899415

دیگر خبرها

  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب