Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس هوایی الیگودرز با بیان اینکه از بامداد امروز به محض اطلاع از گرفتار شدن ۱۴ کوهنورد در اشترانکوه تیم پرواز اورژانس هوایی الیگودرز به منطقه اعزام شدند، گفت: تاکنون ۸ کوهنورد مفقود و یک نفر جان باخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز، علی ظاهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 8 نفر از این کوهنوردان شامل 3 زن و 5 مرد مفقود شده و خبری از آن‌ها نیست ولی تعدادی نیز دچار سرمازدگی شدند که یکی از آن‌ها جان باخت و توسط اورژانس هوایی الیگودرز به بیمارستان شهید ولیان این شهرستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حال مابقی کوهنوردان خوب است افزود: بالگرد اورژانس تاکنون موفق نشده ردی از کوهنوردان مفقودشده بیابد ولی تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس اورژانس هوایی الیگودرز عنوان کرد: کوهنوردان اهل مشهد بوده و تنها یکی از کوهنوردان الیگودرز این گروه را همراهی می‌کرده که وی نیز از جمله کوهنوردان مفقود شده است.

انتهای پیام/

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اتوبان زنجان به تاکستان بعد از پل دولت آباد، ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

بنابر اعلام اورژانس، ۲۱ نفر از مصدومان به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند.

دو نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس کشور برای کمک به مصدومان حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس اعزام کرد که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه، یک دقیقه بعد از اعلام به اورژانس بود.

کد خبر 6091829 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت