Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@20:44:34 GMT

قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۹۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، راهپیمایی اعتراضی اقشار مختلف مردم کشور در محکومیت اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که امروز پس از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور برگزار شد، با صدور قطعنامه‌ای به کار خود پایان داد.

در این قطعنامه آمده است:

تصمیم شیطانی و نابخردانۀ آمریکای جنایتکار و ام الفساد قرن در حمایت بی چون و چرا از جنایات وحشیانه، آشکار و  ضد بشری رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی، صفحه ای جدید از حلقه های رذیلانۀ جنایت و صحنه ای جدید از خباثت و خیانت امریکا و صهیونیسم مستکبر و متوحش را در مقابل چشمان میلیون ها انسان آزادۀ جهان به نمایش در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ملت ها و دولت های مسلمان و آزادۀ جهان به ویژه جهان اسلام و امت بزرگ رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) و ملت محمدی و سلحشور ایران اسلامی با الگوگیری از  ایستادگی و مقاومت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) در برابر قدرت‌های شیطانی، شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدآمریکایی-صهیونیستی که در پاسخ به یاوه‌گویی‌های خصمانه و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا، در  این مراسم پرشور شرکت کرده اند با فریاد رسا و ندای ملکوتی «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌دارند:

1 – مـا تـظاهر کنندگان، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شمارۀ یک  بشریّت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت  و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه به ویژه از تصمیم ابلهانۀ ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام می نماییم.

2-مردم فهیم ایران در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری باور دارند که مسئله فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کرده و در این مسیر پایدار خواهیم ماند.

3 – ما ملت بزرگ ایران اسلامی  اعلام می داریم: سرزمین فلسـطین، بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این گونه تصمیمات، تاریخ آن را تغییر دهد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیمی اشغالگر و تروریست‌پرور، به هیچ وجه اعتبار قانونی نداشته و قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

4 – تظاهرکنندگان حاضر، با الهام از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام و رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و امام المسلمین، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچنان از مستضعفین و مظلومین جهان خاصه مردم مظلوم و قهرمان فلسطین در برابر جنایات سفاکانۀ رژیم مستکبر آمریکا و اشغالگران قدس شریف حمایت کرده و به آرمان آزادی قدس شریف پایبند خواهیم ماند.

5-ملت بزرگ و شجاع ایران، این تصمیم نابخردانه ترامپ و رژیم صهیونیستی را  به نوعی اعلام جنگ با فلسطین و دنیای اسلام دانسته و در مقابل این زیاده خواهی و حرکت شیطانی، همچنان مقاوم ایستاده و از آرمان فلسطین دفاع خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است