Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@03:28:00 GMT

عمر سوما به دنبال حضور در لیگ پرتغال است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۹۴۱

عمر سوما به دنبال حضور در لیگ پرتغال است

عمر سوما مهاجم سوری تیم الاهلی، به دنبال جدایی از این تیم و حضور در لیگ پرتغال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عمر سوما فصل پیش برای سومین بار متوالی آقای گلی در لیگ عربستان را تجربه کرد و حالا درصدد حضور در لیگ های اروپایی است. او از چند تیم مختلف پیشنهاد دارد که مهم ترینشان، پورتوی پرتغال است که ایکر کاسیاس دروازبان افسانه ای رئال مادرید را نیز در ترکیب خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مدیران تیم عربستانی نیز بیکار ننشسته اند و پیشنهادی اغوا کننده به مهاجم تیمشان ارائه کرده اند. آن ها در نظر دارند تا با قراردادی ۵ ساله و ۱۵ میلیون یورویی عمر سوما را همچنان در تیم خود حفظ کنند تا نگرانی خاصی در خط حمله نداشته باشند. البته عمر تمایلی به تمدید قرارداد حتی باوجود این هزینه هنگفت نشان نداده اما آن ها همچنان در تلاش برای نگه داشتن این بازیکن هستند.

عمر سوما که در ترکیب تیم ملی سوریه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت، امیدوار بود تا با تیم ملی کشورش در جام جهانی حاضر شود و پس از آن مسابقات، راهی تیم های قدرتمند اروپایی شود اما آن ها در پلی آف مغلوب استرالیا شدند و از هدفشان باز ماندند.

حال باید دید سرنوشت این مهاجم نامدار چه خواهد شد. هواداران فوتبال در کشورمان از این رو رویدادهای مربوط به او را دنبال میکنند چون یکی از نمایندگان کشورمان با تیم الاهلی در لیگ قهرمانان همگروه است و حضور سوما در این تیم نیز بسیار تعیین کننده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند