Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های این دوره لیگ قهرمانان آسیا، هر بازی با شمارش معکوس روی اسکوربرد ورزشگاه‌ها آغاز می‌شود.

ایران آنلاین /به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، در جریان کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات اعلام شد در این دوره تدابیر خاصی برای افزایش جذابیت و هیجان بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این اقدامات باید به شمارش معکوس روی اسکوربرد برای به صدا در آمدن سوت شروع بازی اشاره کرد. همچنین قبل بازی در کنار معرفی گوینده ورزشگاه، فیلمی چند ثانیه‌ای از هر بازیکن روی اسکوربرد به تصویر در می‌آید.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، سازمان ملی مدیریت اضطرار، بحران و بلایای امارات امروز چهارشنبه از افزایش سطح آماده باش و آمادگی برای اوضاع نامساعد جوی روزهای پیش رو خبر داد.

منابع اماراتی از هماهنگی وزارت کشور با سازمان ملی مدیریت اضطرار امارات برای غیرحضوری شدن آموزش و نیز فعالیت کارکنان بخش دولتی و خصی در این کشور به غیر از پست های حیاتی که نیازمند حضور فیزیکی است، در روزهای پنجشنبه و جمعه با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی خبر دادند.

از سوی دیگر مرکز هواشناسی امارات پیش بینی کرد که باران های شدید همراه با رعد و برق نیز تگرگ ازاواخر امشب در برخی مناطق این کشور شروع شود.

این در حالی است که رسانه های اماراتی از بارش باران در خیابان شیخ خلیفه منتهی به فجیره خبر دادند.

گفتنی است که امارات ۱۶ آوریل گذشته شاهد بارش های شدیدی بود که طی ۷۵ سال گذشته بی سابقه بود که سبب آبگرفتگی منازل و جاده ها و اخلال در تردد شد.

کد خبر 6094306

دیگر خبرها

  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره