Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک با اعلام انزجار از مدل مدیریت و سیاستی که جز سیاست‌بازی و خدمت به خائنان چیزی دربر ندارد گفت: برای مقابله با کفر و استکبار ملاحظه هیچ‌ کس را نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: از نشان‌های دشمنان خدا و پیامبر اکرم(ص) ترویج اندیشه‌ها و افکار شیطانی و باطل است، مقابله قرار دادن دیدگاه‌های پوچ و باطل و مخرّب در مقابل نظرها و احکام و حکمت الهی تبلیغ لیبرالی خیانت بزرگی به دنیای اسلام و مسلمنان و ظلم به جوامع اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل بیان کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود؛ از اینرو مبنای فکری و فرهنگی نظام هم باید 100 درصد اسلامی باشد و این وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به تولید فرهنگ اصیل اسلامی و اصلاح موارد آلوده و وارداتی و بیگانه آن اقدام کند.

امام جمعه قرچک افزود: دشمن در تلاش است که با عناصر داخلی وابسته و خودفروخته، اسلام ابوسفیانی را رواج دهد و به کمک این اسلام که معاویه آن را طراحی کرده است، به جنگ اسلام ناب محمد(ص) برود.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز مسئولان باید مدیون خون‌های شهداء و جیره‌خواران جامعه اسلامی باشند تصریح کرد: تنها اندیشه و فرهنگی که پاسخگوی نیازهای فطری بشریت است، فرهنگ قرآن است و استکبار از این حقیقت وحشت دارد.

وی ادامه داد: امروز عده‌ای عناصر مزدور و فتنه‌گر، نقش غلامان و نوکران بی‌مغز و بی‌روح بتکده‌های دوران جاهلیت را پیاده می‌کنند، سبک‌سرهایی که ادعای روشنفکری دارند و سنگ تفکر نمرودی را به سینه می‌زنند مدافع سیاست آمریکا شده‌اند، که به واقع بزرگترین ننگ دنیای اسلام هستند که به اسم مسلمانی به جبهه کفر و باطل کمک می‌کنند.

امام جمعه شهرستان دماوند تأکید کرد: طرفدارای سران فتنه قدری حیا، وجدان و عقل سالم داشته باشد، نه اینکه پس از این همه روشنگری‌ها و آشکار شدن واقعیت‌ها هنوز سنگ آمریکا و صهیونیست را به سینه بزنند و لیبرالیست‌ها را اسوه خود بدانند.

اسماعیلی در پایان با اعلام انزجار از این مدل مدیریت و سیاستی که جز سیاست‌بازی و خدمت به خائنان چیزی دربر ندارد خاطرنشان کرد: برای مقابله با کفر و استکبار ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنیم و شما با نوکری جبهه باطل و فتنه تنها زمینه نابودی خودتان را فراهم می‌کنید.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد