Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ با تلاش تیم عملیاتی اورژانس هوایی الیگودرز 5 نفر از کوهنوردان نجات یافته و به ازنا منتقل شدند.

رفاهی رئیس فوریت‌های پزشکی استان لرستان اظهار داشت: از ساعات اولیه اطلاع از خبر مفقودی 14 کوهنورد مشهدی به همراه یک کوهنورد الیگودرزی در اشترانکوه، بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز به محل عزیمت کرده و در وهله نخست جسد جانباخته حادثه به نام علیرضا عامری را به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز منتقل و پس از سوختگیری مجددا به محل حادثه بازگشتند و به جستجو برای یافتن 8 کوهنورد مفقودشده پرداختند که در نهایت کوله پشتی و لوازم کوهنوردان را پیدا کردند که این افراد گرفتار بهمن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فوریت‌های پزشکی استان لرستان افزود: تیم اورژانس هوایی الیگودرز پس از اطلاع از ریزش سنگین بهمن و گرفتاری کوهنوردان به پناهگاه بازگشته و 5 نفر از کوهنوردان را طی عملیات امداد و نجات پیچیده و فنی نجات داده و به ازنا منتقل کردند.

رفاهی گفت: متاسفانه 8 نفر از کوهنوردان همچنان مفقود هستند و تلاش کوهنوردان الیگودرز و ازنا و امدادگران هلال احمر برای یافتن آنها ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • فیلم/ بارش برف بهاری در الیگودرزِ لرستان
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان