Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:53:13 GMT

بزرگترين رقيب مسي براي کفش طلاي 2018

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۰۵۷۵

بزرگترين رقيب مسي براي کفش طلاي 2018

خبرگزاري آريا - در فصلي که رونالدو دور از انتظار ظاهر شده و در لاليگا تنها دو گل به ثمر رسانده، ليونل مسي با خيال آسوده تر به آقاي گلي فکر مي کند.
به گزارش "ورزش سه"، مسي در بازي بارسلونا برابر سلتا زننده يکي از دو گل بارسلونا بود تا تعداد گل هايش به عدد 13 برسد. او حالا با 26 امتياز، نسبت به نفر اول فاصله تقريبا زيادي دارد ولي چندان هم نگران به نظر نمي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فوق ستاره آرژانتيني که تاکنون 4 کفش طلا کسب کرده و آخرين بار همين هفته گشذته بود که موفق به کسب اين عنوان شد، ادينسون کاواني را بزرگترين رقبب خود براي کفش طلاي 2018 مي بيند. ستاره اروگوئه اي پي اس جي در اين فصل 17 گل زده و با 34 امتياز صدرنشين است. پايين تر از او ايموبيله و ايکاردي قرار دارند.
کاواني بدشانس بود که تا فصل گذشته هر گل در فرانسه 1.5 امتياز داشت در غير اين صورت او فصل قبل مي توانست کفش طلا را از چنگ مسي خارج کند ولي حالا رقابت اين دو به فصل جاري کشيده شده است. مسي اين هفته در لاسراميکا به مصاف ويارئال خواهد رفت و کاواني نيز مترصد گلزني به ليل در پارک دو پرنس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد