Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری در پیامی قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک را تبریک گفت.

ایران آنلاین /متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم     

پس از کسب عنوان قهرمانی از سوی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی2017 امریکا، قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک شادی ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز را مضاعف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی های ارزشمند بار دیگر نشان داد که جوانان با استعداد و توانمند این سرزمین در رشته های مختلف ورزشی، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند.

اینجانب این موفقیت را به همه مردم ایران، مربیان و اعضای تیم ملی وزنه برداری معلولین کشور و به ویژه خانواده های‌ محترم این ورزشکاران، صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم سرافرازی جوانان ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»

به گزارش ایرنا، تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران یک روز پیش از پایان رقابت های جهانی مکزیک 2017 ،در بخش مردان با کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان