Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 56 راس اسب در شش دور مختلف و با حضور انبوه تماشاگران مشتاق این ورزش اصیل و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز بود مقام قهرمانی از آن اسب تای سوران شد و اسب های آسیکس و دمبرمز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کورس دوم اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز رقابت کردند که در پایان اسب آریس گلد زودتر از خط پایان گذشت، اسب گل نسیم دوم شد و اسب آی گل نیز به مقام سومی بسنده کرد.
رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز در کورس سوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب آل ویوا بود و اسب های آرشا و طاها هورس هم به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
دور چهارم هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس به رقابت اسب های دوخون سه تا پنج ساله هندیکاپ اختصاص داشت که در آن مقام قهرمانی به اسب ویمتو رسید و اسب های آلچی بای و بای بای هم به عناوین دوم و سومی بسنده کردند.
اسب گلی قهرمان دور پنجم این هفته از رقابت های در میان اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود و در پی او اسب های رای هارد و تایم هج به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در آخرین دور این هفته از رقابت ها نیز در میان اسب های دوخون سه تا پنج ساله صفر تا شش امتیاز ، اسب شوقی به مقام قهرمانی رسید و اسب های داکسی و آی سیس نیز دوم و سوم شدند.
در پایان این رقابت ها مبلغ 841 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد