Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار رده بندی چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ستارگان ساری برابر خیموری مغولستان به برتری رسید. آفتاب‌‌نیوز : چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح دیروز (پنج شنبه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی  آزادی تهران آغاز شده و امشب با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار رده بندی این مسابقات تیم ستارگان ساری با نتیجه 9 بر یک حریف خود خیموری مغولستان را شکست داد و به عنوان سوم رسید.
نتایج دیدارهای انفرادی به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: نادر حاج آقا نیا 4 - تسوگبادراخ تسونسورن 361 کیلوگرم: محمد رمضان پور، برنده - باسانیام باتچولون (به دلیل مصدومیت کشتی نگرفت)65 کیلوگرم: حسن مرادقلی 5 - تولگا تومور اوچیر 970 کیلوگرم: ماگومد قربان علی اف 10 - باتبایار لوتبایار صفر74 کیلوگرم: ماگومدرسول قاضی ماگمدوف 10 - باتسوخ بولدخو صفر79 کیلوگرم: امید حسن تبار 10 - توربولد گانبولد صفر86 کیلوگرم: اسماعیل محمودی، برنده - گانخویاک گانباتار (به دلیل مصدومیت کشتی نگرفت)92 کیلوگرم: اباذر اسلامی 12 - تومبوبات مونگوانشگای  297 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان6 - باتسوخ زوریگباتار 2125 کیلوگرم: جابر صادق زاده 11 – اویون باتار مونخ اردن صفرمنبع: ایلنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای هرگز نتوانست مهاجم مورد انتظار برای اتلتیکو نشان دهد. او که از بارسا به اتلتیکو پیوست، در فصلی که برای این تیم اصلا خوب پیش نرفت و تنها برای کسب سهمیه می جنگد، نیمی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیپای آخرین بار در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند مصدوم شد و دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود ولی او دیروز به تمرینات برای بازی با مایورکا اضافه شد. دیداری که امشب برگزار خواهد شد.

سیمئونه وقتی با سوالی در مورد وضعیت مصدومیت دیپای روبه‌رو شد، پاسخی کنایه‌آمیز داد: «بله، امروز دیدم که او تمرین کرد. به هر حال چیزی به یورو 2024 نمانده و این برای او انگیزه خوبی است. به همین دلیل مطمئنم در هفته های پیش رو او با 100 درصد توانش به ما کمک خواهد کرد. همیشه وقتی یورو نزدیک می شود، برخی بازیکنان دو برابر در زمین تلاش می کنند چون می خواهند در بهترین فرم به این رقابت ها برسند.»

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای